Akcja #NieZabieram, oparta na mocnym, zapadającym w pamięć spocie wideo oraz wpierana materiałami w prasie, radiu oraz Internecie, ma na celu promocję idei transplantacji i świadomego dawstwa narządów w ramach działalności kampanii społecznej Dawca.pl.
Przed dawstwem powstrzymują nas m.in. wątpliwości związane z brakiem wiedzy dot. transplantacji i towarzyszące temu mity. Dlatego na start akcji nieprzypadkowo wybraliśmy czas Wielkanocy. Warto przy świątecznym stole rozmawiać również o dobrowolnych, personalnych decyzjach dotyczących dawstwa narządów po śmierci i decyzji #niezabieram – podkreśla Paweł Klikowicz, koordynator akcji #NieZabieram – W roku 2015 w Polsce na przeszczep narządu czekało ponad 3000 osób. Tylko połowa z nich otrzymała narząd.
Zobacz również
Przed organizatorami akcji #NieZabieram stoi niełatwe zadanie zachęcenia Polaków do podjęcia tematu dawstwa i jego wpływu na ratowanie życia ludzkiego. Tym bardziej zachęcają do obejrzenia spotu wideo dostępnego na:
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]