TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

WALK Creative z pierwszą reklamą telewizyjną Alugastrinu

„Poczuj ulgę, zapewnij ochronę” – pod takim hasłem konsumenci po raz pierwszy w historii marki mogą obejrzeć spot reklamowy Alugastrinu. W jego ramach został również zaprezentowany najnowszy produkt firmy – Alugastrin Regulacja.
O autorze
1 min czytania 2016-03-23

WALK Creative odpowiada za stworzenie kreatywno-strategicznej koncepcji kampanii oraz nadzór nad produkcją reklamy.

Alugastrin od prawie 40 lat w podwójny sposób pomaga Polakom – nie tylko usuwa zgagę, ale też osłania przełyk i żołądek. Teraz ten sprawdzony polski lek po raz pierwszy został zaprezentowany w telewizji. Reklama przedstawia również Alugastrin Regulacja, który jest jednym z czterech suplementów diety, o które URGO POLFA ŁÓDŹ niedawno poszerzyła swoje portfolio.

Do tej pory reklamy Alugastrinu pojawiały się w prasie, internecie i rozgłośniach radiowych. Spot telewizyjny jest kolejnym etapem w działaniach reklamowych prowadzonych dla tego produktu – mówi Agata Karaś, Junior Brand Manager URGO POLFA ŁÓDŹ.

W ostatnim roku Alugastrin odnotował najwyższy wzrost sprzedaży w kategorii leków zobojętniających na zgagę. Wierzę, że reklama telewizyjna przyczyni się do utrzymania pozytywnego trendu sprzedażowego marki Alugastrin oraz rozwoju nowych SKU w kategoriach gastrycznych – dodaje Małgorzata Kwilosz, Dyrektor Marketingu OTC i Dermo URGO POLFA ŁÓDŹ.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Od 4 marca br. spot w wersji 30’’ jest emitowany w największych polskich stacjach telewizyjnych, m.in. w TVP, Polsacie i TVN. Jego celem jest podkreślenie podwójnego działania Alugastrinu i zalet płynących z jego stosowania. WALK Creative stworzył kreatywno-strategiczną koncepcję kampanii oraz nadzorował produkcję reklamy. Spot zostały wyreżyserowany przez Dariusza Rzontkowskiego i Michała Kasprzyka. Produkcją filmu zajął się dom produkcyjny MOJO, postprodukcją STAGE2, a udźwiękowieniem studio Sound Tropez. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaVest.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się