Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

WALK Creative z pierwszą reklamą telewizyjną Alugastrinu

„Poczuj ulgę, zapewnij ochronę” – pod takim hasłem konsumenci po raz pierwszy w historii marki mogą obejrzeć spot reklamowy Alugastrinu. W jego ramach został również zaprezentowany najnowszy produkt firmy – Alugastrin Regulacja.
O autorze
1 min czytania 2016-03-23

WALK Creative odpowiada za stworzenie kreatywno-strategicznej koncepcji kampanii oraz nadzór nad produkcją reklamy.

Alugastrin od prawie 40 lat w podwójny sposób pomaga Polakom – nie tylko usuwa zgagę, ale też osłania przełyk i żołądek. Teraz ten sprawdzony polski lek po raz pierwszy został zaprezentowany w telewizji. Reklama przedstawia również Alugastrin Regulacja, który jest jednym z czterech suplementów diety, o które URGO POLFA ŁÓDŹ niedawno poszerzyła swoje portfolio.

Do tej pory reklamy Alugastrinu pojawiały się w prasie, internecie i rozgłośniach radiowych. Spot telewizyjny jest kolejnym etapem w działaniach reklamowych prowadzonych dla tego produktu – mówi Agata Karaś, Junior Brand Manager URGO POLFA ŁÓDŹ.

W ostatnim roku Alugastrin odnotował najwyższy wzrost sprzedaży w kategorii leków zobojętniających na zgagę. Wierzę, że reklama telewizyjna przyczyni się do utrzymania pozytywnego trendu sprzedażowego marki Alugastrin oraz rozwoju nowych SKU w kategoriach gastrycznych – dodaje Małgorzata Kwilosz, Dyrektor Marketingu OTC i Dermo URGO POLFA ŁÓDŹ.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Od 4 marca br. spot w wersji 30’’ jest emitowany w największych polskich stacjach telewizyjnych, m.in. w TVP, Polsacie i TVN. Jego celem jest podkreślenie podwójnego działania Alugastrinu i zalet płynących z jego stosowania. WALK Creative stworzył kreatywno-strategiczną koncepcję kampanii oraz nadzorował produkcję reklamy. Spot zostały wyreżyserowany przez Dariusza Rzontkowskiego i Michała Kasprzyka. Produkcją filmu zajął się dom produkcyjny MOJO, postprodukcją STAGE2, a udźwiękowieniem studio Sound Tropez. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaVest.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się