ContentHouse rozpoczyna współpracę z Grupą PSB

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
ContentHouse rozpoczyna współpracę  z Grupą PSB

Współpraca agencji z Grupą PSB rozpoczęła się w marcu. Umowa została podpisana na 12 miesięcy. ContentHouse odpowiadać będzie za doradztwo strategiczne w zakresie komunikacji w obszarze mediów cyfrowych. Agencja realizować będzie również konsultacje UX dla serwisów Grupy PSB.

„Grupa Polskie Składy Budowlane to największa i najszybciej rozwijająca się sieć hurtowni materiałów budowlanych oraz marketów dom i ogród w Polsce. Nasza rola polega m.in. na analizie aktywności marketingowej Grupy PSB oraz opracowywaniu wytycznych zwiększających skuteczność w poszczególnych kanałach komunikacji” – mówi Grzegorz Miłkowski, Managing Director agencji ContentHouse.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Grupa Polskie Składy Budowlane działa na rynku od 17 lat i zrzesza kilkaset małych i średnich firm, które prowadzą handel w 419 składach budowalnych, 208 marketach PSB-Mrówka, a także 45 centrach handlowych PSB-Profi. Grupa PSB wciąż się rozwija i planuje otwarcie kolejnych, nowoczesnych sklepów samoobsługowych PSB-Mrówka, a także placówek PSB-Profi.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij