„Grupa Polskie Składy Budowlane to największa i najszybciej rozwijająca się sieć hurtowni materiałów budowlanych oraz marketów dom i ogród w Polsce. Nasza rola polega m.in. na analizie aktywności marketingowej Grupy PSB oraz opracowywaniu wytycznych zwiększających skuteczność w poszczególnych kanałach komunikacji” – mówi Grzegorz Miłkowski, Managing Director agencji ContentHouse.
Grupa Polskie Składy Budowlane działa na rynku od 17 lat i zrzesza kilkaset małych i średnich firm, które prowadzą handel w 419 składach budowalnych, 208 marketach PSB-Mrówka, a także 45 centrach handlowych PSB-Profi. Grupa PSB wciąż się rozwija i planuje otwarcie kolejnych, nowoczesnych sklepów samoobsługowych PSB-Mrówka, a także placówek PSB-Profi.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024