Wielkanocną komunikację wędlin Żywiec przygotuje agencja Hand Made

Hand Made po raz kolejny współpracuje z producentem wędlin ZM Żywiec. Poprzedni projekt obejmował działania reklamowe przygotowywane z okazji Świąt Bożego Narodzenia.
O autorze
0 min czytania 2016-03-24

„Po bardzo dobrych wynikach naszej pierwszej kampanii na Boże Narodzenie nie mieliśmy wątpliwości, że to dobry kierunek. Pomysł na kampanie jest bardzo spójny z naszą strategią, którą razem z Hand Made opracowaliśmy w 2015 roku. Odwołujemy się w niej do tego co dla nas najważniejsze: rodziny, tradycji i górskiego pochodzenia.” – Michał Dobija, specjalista ds. marketingu.

Zakres współpracy obejmuje kampanię radiową, display oraz outdoor. Jej założeniem jest podkreślenie tradycji, z jaką przygotowuje się wyroby marki ZM Żywiec oraz rodzinnej receptury i wysokiej jakości produktów. 

Koncepcja zakłada, że doskonały smak i jakość polskich produktów to coś, co pozostaje niezmienne od lat.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj