TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Efekt pop-up store, czyli jak pokazać swoją markę?

Funkcjonujemy w świecie opanowanym przez media cyfrowe i społecznościowe. Urządzenia elektroniczne zmieniły funkcjonowanie handlu i usług. W dobie wirtualnej rzeczywistości osobisty kontakt z klientem oraz nawiązanie z nim bliskiej relacji jest bardzo ważne.
O autorze
2 min czytania 2016-03-25

Jak podnieść zaangażowanie bezpośrednie w markę, nawiązać interakcję i dodatkowo sprawić, że klient wróci do nas, a co więcej – powie o nas innym? Idealnym narzędziem do osiągnięcia tych celów jest pop-up store.

Wszyscy uwielbiamy nowości i trochę ekskluzywności czasowej. Gdy coś jest dostępne w określonym terminie i znika, powstaje odczucie, że nie wszyscy mają do tego dostęp. Automatycznie staje się więc pożądane. Aby wywołać takie uczucie wobec marki warto zainwestować w przedsięwzięcie jakim jest pop-up store. Ekspertci z firmy IMS events doradzają, na co zwrócić uwagę podczas realizowania akcji.

Miejsce idealne – nie warto odkładać planowania akcji na ostatni moment. Lokalizacja, w której pojawi się pop-up store powinna stanowić element zaskoczenia. Nowy punkt sprzedaży w miejscu, w którym klient najmniej się go spodziewa na pewno przyciągnie uwagę. Standardowo pop-up story zlokalizowane są w miejscach, gdzie można zaobserwować duże natężenie ruchu – są to okolice galerii handlowych, promenad czy ruchliwych ulic.

Kreatywność to podstawa – warto postawić na niebanalny wygląd pop-up store. Najważniejszym jest, aby klient odczuł, że to miejsce jest integralną częścią otoczenia, w którym się znajduje. – Pop-up story pozwalają na zmianę sposobu lub rozszerzenie prezentacji naszego produktu – tłumaczy Paweł Czerski z firmy IMS events. – Kreatywnie zaplanowany pop-up store przyciągnie uwagę klientów. Warto też zorientować się, jakie wydarzenia będą miały miejsce w okolicy – być może niedługo odbędzie się jakiś festiwal lub event, który przyciągnie sporo osób? Może się to okazać fantastyczną okazją na zaprezentowanie marki lub produktu, lepsze poznanie i przyciągnięcie stałych klientów lub pozyskanie zupełnie nowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zachęć teraz, niech wróci w przyszłości – pop-up store to działanie oparte na zasadzie „tu i teraz”. Już samo pojawienie się tego typu miejsca zachęca, aby sprawdzić, co oferuje. Jeśli dodatkowo klient będzie miał możliwość wejścia w interakcję z marką, istnieje szansa, że nie tylko zakupi jej produkt, ale również opowie o akcji swoim znajomym. Przy kwestii zakupowej warto zadbać również o ciekawy i specjalny asortyment. – Oryginalne pop-up story to lokale, w których asortyment zmienia się dynamicznie i często jest nieosiągalny w innych sklepach. Po wyprzedaniu towaru sklep jest zamykany i przenosi się np. w inne miejsce – mówi Paweł Czerski z IMS events. Oprócz samej oferty zakupowej warto zapewnić klientowi możliwość wejścia w interakcję z marką poprzez zorganizowanie różnych pokazów, występów czy zabaw. Nie zapominajmy, że klient decydujący się odwiedzić pop-up store chce otrzymać coś więcej niż oferuje zwykły sklep stacjonarny. Wizyta w pop-up store ma stanowić dla niego przeżycie i okazję na doświadczenie marki.

Pop-up store jest odpowiedzią rynku na potrzebę nowości, a także na stale rosnące oczekiwania konsumentów. Jest to również sposób kontaktu marki z klientem w miejscu trafficowym. Ludzie, co wynika z naszej biologii, nie lubią poważnych zmian takich, jak zmiana pracy czy miejsca zamieszkania, bo wiąże się to z niebezpieczeństwem i dodatkowym wysiłkiem (a jedno i drugie zużywa duże zasoby energii). Jesteśmy za to z natury ciekawi, uwielbimy nowości, lubimy być zaskakiwany w pozytywny sposób, podążamy za tym, co pożądane i warte uwagi. Warto to wykorzystać, włączając pop-up store jako skuteczne narzędzie w komunikacji dla marki.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Więcej informacji na temat IMS znajduje się na stronie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się