18 zespołów nominowanych w polskiej edycji Young Creatives Cannes

Zwycięskie teamy, które pojadą do Cannes poznamy na Gali KTR oraz Innovation AD #Award w Teatrze Polskim 24 i 23 maja.
O autorze
2 min czytania 2016-03-25

Konkurs Young Creatives to całoroczny Program oparty na współpracy z Festiwalem Cannes Lions i Festiwalem Eurobest, którego SKM SAR jest jedynym przedstawicielem w Polsce. Konkurs skierowany jest do młodych pracowników branży komunikacji marketingowej, którzy nie ukończyli 31 lat.

Program Young Creatives ma dwie edycje – wiosenną, której nagrodą jest wyjazd na Festiwal Cannes Lions oraz jesienną, której nagrodą jest wyjazd na Festiwal Eurobest. Program ten stał się platformą wymiany doświadczeń oraz prezentacji młodych talentów z branży reklamowej i okołoreklamowej, w Polsce i na świecie. Rokrocznie, we wszystkich wydarzeniach Young Creatives, bierze udział w Polsce ponad 1000 osób – powiedziała Anka Zimecka, Szef Biura Konkursowego w SKM SAR.

Konkurs Young Creatives daje uczestnikom możliwość samodzielnej pracy nad briefem napisanym przez Klienta. Prace uczestników ocenia jury złożone z ekspertów z branży komunikacyjnej: dyrektorów kreatywnych, designerów, fotografów, ale również strategów, mediowców oraz marketerów. Jest to okazja do pokazania swoich umiejętności kreatywnych, zarówno środowisku reklamowemu jak i klientom. Dla młodych marketerów natomiast konkurs jest sprawdzianem umiejętności współpracy z agencjami reklamowymi. Nagrodą w konkursach jest możliwość zmierzenia się z teamami kreatywnymi i marketingowymi z całego świata podczas festiwali Cannes Lions oraz Eurobest.

Uczestnicy wiosennej edycji Programu startowali w kategoriach Print, Film, Cyber, Design, PR, Media oraz Clients, tworząc swoje prace w 24 lub 48 godzin, na zadany temat. Nominacje zostaną ogłoszone podczas gali KTR 24 maja, a w kategorii Media podczas gali Innovation AD #Award 23 maja w Teatrze Polskim.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PRINT

Partnerem kategorii Print było m. st. Warszawa. Uczestnicy tej kategorii mieli za zadanie przygotowanie plakatu promującego utrzymywanie porządku nas Wisłą.
Przewodniczącą kategorii była Katarzyna Sośnierz/ Lvov.
Do kategorii Print zgłosiło się 35 dwuosobowych teamów z agencji reklamowych, interaktywnych, domów mediowych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Nominacje:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

FILM

Partnerem kategorii Film była Kuchnia Czerwony Rower. Uczestnicy mieli za zadanie w ciągu 48 godzin nakręcić spot promujący restaurację jako miejsce gdzie jedząc można pomóc – zysk ze sprzedaży posiłków wspiera osoby potrzebujące pomocy.
Kategorią Film opiekowała się również Katarzyna Sośnierz/ Lvov.
Do kategorii Film zgłosiło się 23 teamy.

Nominacje:

CYBER

W kategorii Cyber kreatywni mieli za zadanie stworzenie projektu kampanii zintegrowanej w Social Mediach dla Lotto.
Kategorii przewodniczyła Dorota Bubka/ Artagence.
Do kategorii Cyber zgłosiło się 43 teamów.

Nominacje:

DESIGN

Partnerem kategorii Design był Żywiec. Zadaniem było stworzenie znaku graficznego w formie zewnętrznego znaku świetlnego dla Żywca.
Przewodniczącym kategorii był Rafał Nagiecki/ Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions. Brief napisała Ela Twardowska/ Ogilvy & Mather.
Do kategorii Design zgłosiły się 34 teamy.

Nominacje:

PR

Partnerem kategorii PR był Żywiec. Zadaniem uczestników było opracowanie wizerunkowej kampanii PR dla marki.
Kategorią opiekował się Sebastian Stępak / MSLGROUP. Brief napisała Ela Twardowska/ Ogilvy & Mather.
Do kategorii PR zgłosiło się 11 teamów z agencji PR i reklamowych.

Nominacje:

CLIENTS

Partnerem kategorii Clients była Szlachetna Paczka. Za zadanie było stworzenie briefu kreatywnego, który  łączył działania Szlachetnej Paczki z działaniami Marki uczestników.
Kategorią opiekował się Bartek Rams/ Heart&Brain.
Do kategorii Clients zgłosiło się 9 teamów złożonych z pracowników marketingu.

Nominacje:

MEDIA

Partnerem kategorii Media było Co Jest Grane 24. Uczestnicy mieli za zadanie opracowanie strategii mediowej, której celem miało być wypromowanie nowego serwisu kulturalnego Co Jest Grane 24.
W jury konkursu zasiedli wybrani przedstawiciele jury konkursu Innovation AD #Award 2016, a opiekunem został Tomasz Skowroński / MediaCom.
Do kategorii Media zgłosiło się 36 teamów.

Nominacje:

Eliminacje konkursowe odbywały się w Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych.