SKM SAR gwarantem jakości „Studiów z Przyszłością”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
SKM SAR gwarantem jakości „Studiów z Przyszłością”

16 marca 2016 roku niezależna Komisja Certyfikacyjna Fundacji Rozwoju Edukacji i Szkolnictwa Wyższego przyznała dwóm programom edukacyjnym Collegium Civitas Znak Jakości „Studia z Przyszłością”.

To wyróżnienie dla kierunków, które odpowiadają na zapotrzebowania i oczekiwania współczesnego rynku pracy. Partnerem jednej z wyróżnionych specjalności „Komunikacja zintegrowana. Reklama, public relations, branding” jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Zaproszone do współpracy Stowarzyszenie zadbało o udział doświadczonych specjalistów z branży jako wykładowców i jest opiekunem merytorycznym modułów nauczania praktycznego na zajęciach.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Certyfikat i Znak Jakości „Studia z Przyszłością" przyznawany jest programom kształcenia istotnym dla gospodarki oraz zapewniającym absolwentom dobry początek kariery. W skład Komisji Eksperckiej, która ocenia zgłoszone kierunku studiów, wchodzą specjaliści w zakresie zarządzania szkolnictwem wyższych i jakości kształcenia oraz przedstawiciele organizacji pozarządowych oraz reprezentanci środowisk gospodarczych.

Jeden z nagrodzonych kierunków to socjologia o specjalności „Komunikacja zintegrowana – reklama, public relations, branding”. Drugi kierunek to podyplomowe studia „Manager CSR”. W trakcie tych programów edukacyjnych słuchacze otrzymują dawkę wiedzy, ale przede wszystkim są w stałym i bliskim kontakcie z praktykami i doświadczonymi pracownikami szeroko rozumianego sektora usług marketingowych. SKM SAR, jako merytoryczny partner uczelni, zapewnia udział doświadczonych specjalistów z branży – m.in agencji PR, agencji full service, przedstawicieli domów mediowych, agencji brand design, interaktywnych i event marketingowych.

„SKM SAR chce wpływać na realny kształt rynku usług marketingowych. Jesteśmy w stanie przekazać młodym ludziom niezbędną wiedzę do funkcjonowania w branży, wyposażyć w narzędzia ułatwiające start w karierze zawodowej, ale także przyczyniać się do poprawy jakości posiadanych przez nich umiejętności. Lepiej wykształceni studenci, którzy posiadają praktyczną wiedzę, to lepsi i bardziej efektywni pracownicy swoich specjalizacji w przyszłości” - powiedział Marcin Olkowicz, Chief Knowledge Officer SKM SAR.

Stowarzyszenie zostało zaproszone do współpracy z uczelnią ze względu na swoje doświadczenie w licznych projektach edukacyjnych w branży. Ponadto, w szeregach SKM SAR skupiają się specjaliści o najbogatszym w Polsce know-how usług marketingowych. Ta kooperacja trwa od ubiegłego roku akademickiego 2014/2015.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij