Reklama dnia: Serial „Friends” powraca – świetna kampania pre-roll na YT

Reklama dnia: Serial „Friends” powraca – świetna kampania pre-roll na YT
Ogilvy & Mather Paris stworzyło szeroko zakrojoną kampanię pre-roll na YouTube, mającą na celu promowanie serialu „Friends” we Francji, teraz w całości dostępnego w serwisie Netflix.
O autorze
1 min czytania 2016-03-30

Wszystkie sezony serialu „Friends” dostępne są już w serwisie Netflix. Aby zachęcić do oglądania, nierzadko ponownego, agencja Ogilvy Paris stworzyła szereg reklam pre-roll, które wyświetlane są użytkownikom korzystającym z YouTube. Kreacje dopasowane są do fraz wyszukiwanych i wszystkie przedstawiają wybrane, dopasowane do kontekstu sceny z serialu. Szczegóły kampanii przedstawia poniższe case study:

PS

A czy Wy wiecie, kim z zawodu był jeden z głównych bohaterów serialu, niezapomniany Chandler Bing? Jeśli nie, przeczytacie o tym tutaj. 🙂

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS 2

Jednymi z najlepszych dotychczas przykładów reklam pre-roll może się pochwalić firma GEICO.

Słuchaj podcastu NowyMarketing




NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS 3

Także Burger King może pochwalić się serią wyjątkowych pre-rolli, które również, jak w przypadku wspomnianych wyżej reklam serialu „Friends”, dopasowane zostały do fraz wyszukiwanych przez użytkowników w serwisie YouTube.

PS 4

W celu promocji nowego modelu New Beetle, Volkswagen wypuścił reklamę pre-roll, prezentującą niezwykłą funkcję nowego samochodu. Jaką? Zobaczcie sami.

PS 5

Cieakwym przykładem pre-rolla, który od samego początku wciąga emocjonalnie jest ten, stworzony przez agencję NAIL dla fundacji ASPCA. Wyłączenie reklamy skutkowało porażeniem prądem występującego w niej szczeniaka, natomiast jeśli film został obejrzany w całości, na rzecz fundacji przekazywana była drobna suma pieniędzy.

PS  6

Tutaj znajdziecie reklamy dnia z poprzednich dni. Mamy nadzieję, że dostarczą Wam inspiracji!