GONG przygotował nową platformę komunikacyjną dla Castoramy

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
GONG przygotował nową platformę komunikacyjną dla Castoramy

Po wygranym przetargu, GONG (Group One) przygotował nową platformę komunikacyjną dla marki Castorama. Strategiczno-kreatywne działania ATL mają charakter długofalowy. W ramach działań przygotowano 15 i 30-sekundowe spoty, które będą emitowane w największych stacjach TV.

Kampania Castoramy będzie inspirować do zmian w domu i najbliższym otoczeniu. Jednocześnie pokaże, że możemy samodzielnie i w prosty sposób to otoczenie zmienić. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Działania będą trwać przez cały rok i wspierać zaplanowaną strategię rozwoju Castorama na 2016 rok oraz utrwalać jej wizerunek jako sklepu, w którym jest wszystko co klienci potrzebują w zakresie każdego projektu budowy, remontu, urządzania, dekorowania i ogrodu od A do Z pod jednym dachem. Kampanię będzie można śledzić, m.in. w: TVP, TVN, Polsat oraz kanałach tematycznych. Koncepcję strategiczno-kreatywną przygotował GONG, za produkcję odpowiedzialne jest studio Papaya, postprodukcję Xantus, spoty wyreżyserował Kuba Michalczuk.

W pierwszej, marcowej odsłonie, można było zobaczyć:

- spot myjki Karcher - Jak zejść komuś z drogi? 

- spot iglaków i kory - Jak się zakorzenić w nowym miejscu? 

- spot paneli ogrodowych - Jak postawić na swoim? 

Już wkrótce kolejne spoty. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij