TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia! Termin upływa 24 września br.

Zgłaszam kampanię

GONG przygotował nową platformę komunikacyjną dla Castoramy

Po wygranym przetargu, GONG (Group One) przygotował nową platformę komunikacyjną dla marki Castorama. Strategiczno-kreatywne działania ATL mają charakter długofalowy. W ramach działań przygotowano 15 i 30-sekundowe spoty, które będą emitowane w największych stacjach TV.
O autorze
1 min czytania 2016-03-31

Kampania Castoramy będzie inspirować do zmian w domu i najbliższym otoczeniu. Jednocześnie pokaże, że możemy samodzielnie i w prosty sposób to otoczenie zmienić. 

Działania będą trwać przez cały rok i wspierać zaplanowaną strategię rozwoju Castorama na 2016 rok oraz utrwalać jej wizerunek jako sklepu, w którym jest wszystko co klienci potrzebują w zakresie każdego projektu budowy, remontu, urządzania, dekorowania i ogrodu od A do Z pod jednym dachem. Kampanię będzie można śledzić, m.in. w: TVP, TVN, Polsat oraz kanałach tematycznych. Koncepcję strategiczno-kreatywną przygotował GONG, za produkcję odpowiedzialne jest studio Papaya, postprodukcję Xantus, spoty wyreżyserował Kuba Michalczuk.

W pierwszej, marcowej odsłonie, można było zobaczyć:

– spot myjki Karcher – Jak zejść komuś z drogi? 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– spot iglaków i kory – Jak się zakorzenić w nowym miejscu? 

– spot paneli ogrodowych – Jak postawić na swoim? 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Już wkrótce kolejne spoty. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się