Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Iwona Burzyńska nowym Dyrektorem Komunikacji i Relacji Zewnętrznych LafargeHolcim w Polsce

Iwona Burzyńska, która do marca br. pełniła funkcję kierownika komunikacji korporacyjnej i marketingowej w Lafargeholcin w Polsce, awansowała na stanowisko Dyrektora komunikacji i relacji zewnętrznych.
O autorze
1 min czytania 2016-04-01

Iwona Burzyńska do LafargeHolcim w Polsce dołączyła w lipcu 2015 roku obejmując obowiązki Kierownika Komunikacji Korporacyjnej i Marketingowej. Pracę zaczęła od prowadzenia działań komunikacyjnych związanych z oficjalnie ogłoszoną wtedy fuzją pomiędzy światowymi liderami w branży materiałów budowlanych: Lafarge i Holcim.

W marcu br. Iwona Burzyńska awansowała na stanowisko Dyrektora Komunikacji i Relacji Zewnętrznych LafargeHolcim w Polsce. Obecnie do jej obowiązków należy m.in. zarządzanie kilkuosobowym Działem Komunikacji i Relacji Zewnętrznych oraz budowanie i wdrażanie całościowej strategii komunikacji LafargeHolcim w Polsce, w tym działań z zakresu: komunikacji wewnętrznej, public relations, public affairs, komunikacji marketingowej oraz social media, jak również organizacja zewnętrznych i wewnętrznych wydarzeń w firmie.

Iwona Burzyńska doświadczenie zawodowe zdobywała w międzynarodowych agencjach PR, takich jak Publicis, FleishmanHillard czy Grayling (dawniej Mmd Public Affairs & Public Relations Concultants), gdzie budowała strategie komunikacyjne dla wiodących globalnych firm i marek, i zarządzała kilkuosobowymi zespołami konsultantów. Zanim dołączyła do LafargeHolcim pracowała m.in. na stanowisku PR Managera w Polsce i krajach bałtyckich w firmie Panasonic. W 2010 roku Iwona Burzyńska wydała książkę „Jak się rozwijać, by rozwinąć skrzydła? Czyli jak zastosować techniki PR na rynku pracy” opublikowaną przez Wydawnictwo DIFIN.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj