Iwona Burzyńska do LafargeHolcim w Polsce dołączyła w lipcu 2015 roku obejmując obowiązki Kierownika Komunikacji Korporacyjnej i Marketingowej. Pracę zaczęła od prowadzenia działań komunikacyjnych związanych z oficjalnie ogłoszoną wtedy fuzją pomiędzy światowymi liderami w branży materiałów budowlanych: Lafarge i Holcim.
W marcu br. Iwona Burzyńska awansowała na stanowisko Dyrektora Komunikacji i Relacji Zewnętrznych LafargeHolcim w Polsce. Obecnie do jej obowiązków należy m.in. zarządzanie kilkuosobowym Działem Komunikacji i Relacji Zewnętrznych oraz budowanie i wdrażanie całościowej strategii komunikacji LafargeHolcim w Polsce, w tym działań z zakresu: komunikacji wewnętrznej, public relations, public affairs, komunikacji marketingowej oraz social media, jak również organizacja zewnętrznych i wewnętrznych wydarzeń w firmie.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Iwona Burzyńska doświadczenie zawodowe zdobywała w międzynarodowych agencjach PR, takich jak Publicis, FleishmanHillard czy Grayling (dawniej Mmd Public Affairs & Public Relations Concultants), gdzie budowała strategie komunikacyjne dla wiodących globalnych firm i marek, i zarządzała kilkuosobowymi zespołami konsultantów. Zanim dołączyła do LafargeHolcim pracowała m.in. na stanowisku PR Managera w Polsce i krajach bałtyckich w firmie Panasonic. W 2010 roku Iwona Burzyńska wydała książkę „Jak się rozwijać, by rozwinąć skrzydła? Czyli jak zastosować techniki PR na rynku pracy” opublikowaną przez Wydawnictwo DIFIN.