Nowy Regional Marketing Manager w Logitech

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowy Regional Marketing Manager w Logitech

Magdalena Rosa objęła stanowisko Regional Marketing Managera Eastern Europe, na co dzień będzie pracowała w polskim oddziale firmy Logitech w Warszawie. Od kwietnia 2016 r. jest odpowiedzialna za przygotowanie i wdrożenie strategii marketingowej w Europie Środkowo-Wschodniej.

Magdalena będzie odpowiadać za całokształt działań marketingowych na rynkach: Adrii, CEE, GIC (Grecja, Izrael, Cypr), SEE, a także Ukrainy i CIS. Do jej obowiązków będzie należał nadzór nad wszelkimi zasobami marketingowymi w regionie, z zewnętrznymi agencjami włącznie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Z firmą Logitech Magdalena Rosa jest związana już od 8 lat, zdobywając doświadczenie na kolejnych stanowiskach. Ostatnie cztery lata Magdalena Rosa spędziła w londyńskim oddziale firmy Logitech, gdzie zajmowała stanowisko Channel Marketing Managera UK & Ireland, a później awansowała na Category/Marketing Managera UK kategorii produktowej głośników Bluetooth marki Ultimate Ears.

Kolejne dwa miesiące Magdalena będzie relokować się z Londynu do Warszawy. W pełni nowe obowiązki przejmie od 1 czerwca 2016.

Więcej informacji o firmie Logitech na logitech.com.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij