Nowy Regional Marketing Manager w Logitech

Magdalena Rosa objęła stanowisko Regional Marketing Managera Eastern Europe, na co dzień będzie pracowała w polskim oddziale firmy Logitech w Warszawie. Od kwietnia 2016 r. jest odpowiedzialna za przygotowanie i wdrożenie strategii marketingowej w Europie Środkowo-Wschodniej.
O autorze
0 min czytania 2016-04-04

Magdalena będzie odpowiadać za całokształt działań marketingowych na rynkach: Adrii, CEE, GIC (Grecja, Izrael, Cypr), SEE, a także Ukrainy i CIS. Do jej obowiązków będzie należał nadzór nad wszelkimi zasobami marketingowymi w regionie, z zewnętrznymi agencjami włącznie.

Z firmą Logitech Magdalena Rosa jest związana już od 8 lat, zdobywając doświadczenie na kolejnych stanowiskach. Ostatnie cztery lata Magdalena Rosa spędziła w londyńskim oddziale firmy Logitech, gdzie zajmowała stanowisko Channel Marketing Managera UK & Ireland, a później awansowała na Category/Marketing Managera UK kategorii produktowej głośników Bluetooth marki Ultimate Ears.

Kolejne dwa miesiące Magdalena będzie relokować się z Londynu do Warszawy. W pełni nowe obowiązki przejmie od 1 czerwca 2016.

Więcej informacji o firmie Logitech na logitech.com.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj