Kampania Planeta Warka w futbolowej odsłonie

Warka – marka piwna, od lat zaangażowana w sponsorowanie futbolu – startuje dziś (04.04) z kolejną odsłoną kampanii Planeta Warka – idealnego świata wszystkich fanów piłki nożnej.
O autorze
1 min czytania 2016-04-05

Nowemu spotowi towarzyszy internetowy konkurs konsumencki „Warka podaje piłkę”, w którym wygrać można bilety na finał UEFA Europa League w Szwajcarii.

Trzeci spot z kampanii Planety Warka pokazuje jej typowo „futbolowe” oblicze. W tym wyimaginowanym świecie, męska pasja do piłki nożnej jest jednym z priorytetów, a dzięki wyjątkowym udogodnieniom relacje z rozgrywek można oglądać niemal wszędzie. W jaki sposób? To trzeba zobaczyć w filmie!

Jako wsparcie kampanii telewizyjnej, Warka – sponsor UEFA Europa League – organizuje konkurs, który jest idealną propozycją dla miłośników futbolu. Nagrodą główną jest wyjazd VIP dla dwóch osób na finał UEFA Europa League w Szwajcarii. Można też wygrać nagrody dodatkowe – oryginalne gadżety UEFA Europa League (10 piłek oraz 40 koszulek).

Zasady konkursu „Warka podaje piłkę” są proste. Wystarczy wejść na stronę warka.com.pl i wziąć udział w krótkim teście wiedzy o europejskim futbolu. Odpowiadając poprawnie na pięć pytań, uzyskuje się dostęp do pytania finałowego: „Jeśli miałbyś wskazać najlepszą drużynę w historii europejskiego futbolu, jaka to by była drużyna?”. Wśród tych, którzy najciekawiej odpowiedzą na pytanie finałowe, jury co tydzień wyłoni zwycięzców, w tym osobę, która wygra nagrodę główną. Konkurs trwał będzie do 5 maja br.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– W świecie mężczyzn pewne rzeczy nigdy się nie zmieniają – jak zamiłowanie do piłki nożnej – mówi Tomasz Król, marketing manager Warki w Grupie Żywiec. – Dlatego Warka – marka gloryfikująca klasyczną męską naturę – od lat wspiera piłkarskie emocje. Tym razem – jako sponsor UEFA Europa League – zapraszamy do udziału w konkursie i uzyskania szansy obejrzenia finału rozgrywek na żywo. Kto nie wygra biletów, może obejrzeć mecze w najlepszej atmosferze w jednej z Piwiarni Warki, których w całej Polsce jest prawie 80.

Kreację nowej komunikacji stworzyła agencja LVOV. Aktywacje interaktywne marki Warka realizuje agencja The Digitals (grupa S/F), a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaVest. Domem produkcyjnym odpowiedzialnym za realizację spotów jest Tango Production, a postprodukcją zajął się Televisor. Wsparcie PR zapewnia Roots PR.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się