2000 złoty na większe głupoty

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
2000 złoty na większe głupoty

1 kwietnia ruszyła loteria promocyjna Desperadosa pod hasłem „2000 tysiące złoty na większe głupoty”, w której marka zachęca do wydawania pieniędzy nawet na najbardziej szalone pomysły. Akcja trwa do końca czerwca, a codziennie wygrać można w sumie kilka tysięcy złotych.

Aby wziąć w niej udział w loterii, trzeba kupić jeden z trzech wariantów Desperadosa w opakowaniu promocyjnym i kod spod kapsla lub zawleczki puszki wpisać na stronie www.promo.desperados.com. Każdy kod to szansa na kasę. Codziennie do wygrania jest jedna nagroda o wartości 2000 zł, 20 nagród po 100 zł i 30 nagród po 50 zł. Losowanie odbywa się każdego dnia do końca czerwca, czyli przez 91 dni. Po zarejestrowaniu kodu jego właściciel otrzyma dostęp do indywidualnego profilu użytkownika, na którym będzie mógł śledzić wyniki losowania i dowiedzieć się o wygranej.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Loterię promocyjną wspierać będą działania w punktach sprzedaży orz kampania digitalowa i komunikacja w social mediach. Powróci m.in. znany z ubiegłorocznej akcji „1000 złoty na głupoty” Pan Tysiak. W tym roku Desperados podwaja stawkę i w Polskę wyruszy dwóch Panów Tysiaków, którzy inspirować będą do kreatywnego wydawania wygranych pieniędzy.

Pomysł i kreacja kampanii – agencja Good. Za działania digitalowe i social media odpowiada agencja K2, a za komunikację PR - agencja Roots PR. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Media Vest.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij