Reklama dnia: nie każdy chce być strażakiem

Reklama dnia: nie każdy chce być strażakiem

Osoby z niepełnosprawnością w roli strażaków? Zobaczcie przewrotną kampanię Fundacji Integracja i agencji Walk Digital.

Kampania społeczna pod hasłem „Nie chcę być strażakiem” rozpoczęła się 9 marca br. Działania prowadzone są na rzecz promocji zatrudniania osób z niepełnosprawnością oraz zmiany terminologii stosowanej w polskim systemie orzekania o niezdolności do pracy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ramach kampanii powstał bardzo ciekawy spot. Zobaczcie sami:

Nadopiekuńczość, litość czy zakłopotanie to częste postawy wobec osób niepełnosprawnych, prowadzące do powstawania niepotrzebnych barier. Aby je przełamać postawiliśmy na przewrotną formę kampanii. Autoironia jest w końcu najbardziej dojrzałą formą poczucia humoru. Zależało nam na tym, by akcja była głosem osób z niepełnosprawnością oraz pokazała tę grupę jako aktywną, asertywną i posiadającą dystans do siebie. Wierzymy, że jeśli coś ma się zmienić w sposobie pokazywania Polaków z niepełnosprawnością w mediach, to ta zmiana musi zacząć się od twórców kampanii społecznych – komentował Alek Frydrych, Dyrektor Kreatywny Walk Digital.

WALK Digital przygotowało strategiczno-kreatywną koncepcję kampanii „Nie chce być strażakiem”. WALK PR odpowiada za działania media relations oraz influencer relations. Produkcją filmu do kampanii zajął się dom produkcyjny Lucky Luciano, dźwiękiem studio Sound Tropez, a postprodukcją obrazu DI Factory i LocoMotiv. Reżyserem filmu jest Maciek Kowalczuk, a za zdjęcia odpowiada Bartek Kaczmarek. Zaangażowane podmioty wzięły udział w przedsięwzięciu pro bono.

W ramach kampanii powstała również elektroniczna petycja na rzecz zmiany nazewnictwa w polskim systemie orzekania o niepełnosprawności, dostępna pod tym adresem.

PS

To już kolejna współpraca agencji Walk Digital i Fundacji Integracja. Przypominamy bardzo dobrze przyjętą kampanię "Szacun Tropików".

PS 2

W naszym cyklu Reklama dnia opisywaliśmy niedawno inną bardzo ciekawą i zrealizowaną w Polsce kampanię społeczną - Weź raka na cel. Zobaczcie, bo warto!

PS 3

Kampanią społeczną, która ostatnio również przyciągnęła naszą uwagę jest kampania "How do You see me?" przygotowana na Światowy Dzień Zespołu Downa. W jej ramach powstał świetny spot z udziałem aktorki Olivii Wilde.

PS 4

Więcej inspirujących kampanii znajdziecie codziennie na naszej Suszonce. Zapraszamy!

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij