Dziesiąta, jubileuszowa edycja Forum, która odbędzie się już w dniach 8-9 czerwca br. w Multikinie w Złotych Tarasach, poświęcona będzie trendom i działaniom, które zapewniają lepsze doświadczenia klienta z marką we wszystkich punktach styku.
Podczas pierwszego dnia Forum IAB prelegenci z czołowych międzynarodowych firm dostarczą inspiracji i zaprezentują najnowsze trendy. Drugiego dnia konferencji odbędą się wystąpienia kilkudziesięciu najlepszych polskich ekspertów, którzy podzielą się z uczestnikami swoim doświadczeniem i praktyczną wiedzą. Prelekcje te wybierane są przez Radę Programową Forum IAB, która czuwa nad wysokim poziomem merytorycznym wydarzenia.
Zobacz również
Forum IAB to jedno z największych i najważniejszych cyklicznych wydarzeń poświęconych marketingowi internetowemu w Polsce. Rokrocznie dwudniowa konferencja gromadzi ponad 1000 uczestników – przedstawicieli branży digital marketingu m.in. z największych polskich firm, agencji reklamowych, domów mediowych, a także marketerów, właścicieli mniejszych przedsiębiorstw i startupów. Ubiegłoroczna edycja wydarzenia, która odbyła się pod hasłem „Zaadaptuj się lub zgiń. Budowanie biznesu w erze cyfrowego konsumenta”, zgromadziła łącznie ponad 70 prelegentów, 1100 uczestników oraz 30 przedstawicieli mediów. Była ona tematem numer 1 na polskim Twitterze, osiągając blisko dwumilionowy zasięg w social mediach.
Po więcej informacji na temat wydarzenia zapraszamy na stronę www.forumiab.pl.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]