Coś takiego spotkało niedawno mieszkańców Nowego Jorku. Jak się okazało była to kampania dotycząca bezpieczeństwa na drodze. Ale co ciekawe – tak naprawdę jej główne przesłanie wcale nie dotyczyło jazdy pod wpływem alkoholu… Brzmi zaskakująco? Zobaczcie sami.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS
Zaskakujący kierowcy taksówek? To nie pierwsza taka akcja. Zobaczcie kilka innych przykładów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2
Jedziesz. Nie pisz. Przypominamy kilka innych kampanii dotykających tego problemu.
PS 3
Najlepsze reklamy z innych dni znajdziecie tutaj.