Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Jurajska wybrała agencję PR

Jurajska Spółka z o.o., producent Naturalnej Wody Mineralnej „Jurajska” rozpoczęła współpracę z agencją Quality Public Relations.
O autorze
0 min czytania 2016-04-07

Umowa projektowa obejmuje działania w zakresie brand PR dla marki Jurajska oraz prowadzenie biura prasowego Spółki. Firma aspiruje do miana jednego

z liderów branży wodno-napojowej na polskim rynku z uwagi na nowoczesne systemy i technologie produkcji. Za działania promocyjne ze strony marki Jurajska odpowiada Wojciech Kosmalski (Brand Manager Jurajska). Za projekt z ramienia agencji odpowiadają: Monika Paciorek (Project Manager) i Beata Okrój-Rozbiewska (CEO).