Umowa projektowa obejmuje działania w zakresie brand PR dla marki Jurajska oraz prowadzenie biura prasowego Spółki. Firma aspiruje do miana jednego
z liderów branży wodno-napojowej na polskim rynku z uwagi na nowoczesne systemy i technologie produkcji. Za działania promocyjne ze strony marki Jurajska odpowiada Wojciech Kosmalski (Brand Manager Jurajska). Za projekt z ramienia agencji odpowiadają: Monika Paciorek (Project Manager) i Beata Okrój-Rozbiewska (CEO).
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024