Na Social Media Convent utalentowani wykonawcy wesprą Fundusz Dzieci Osieroconych

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Na Social Media Convent utalentowani wykonawcy wesprą Fundusz Dzieci Osieroconych

Śpiew, muzyka, teatr – to tylko niektóre elementy, które będą towarzyszyć tegorocznej, czwartej edycji Social Media Convent w Gdańsku (21-22 kwietnia 2016). Pomiędzy dwoma dniami wypełnionymi prelekcjami, wiedzą i networkingiem,

w Starym Maneżu odbędzie się after party połączone z talent show z udziałem artystów. Choć tradycyjnie wstęp na wydarzenie mają jedynie uczestnicy konferencji, z uwagi na szczytny charakter akcji jej organizatorzy, agencja Personal PR, zaprasza pierwsze również 50 pierwszych osób spoza Social Media Convent. Koszt uczestnictwa, płacony przy wejściu, to 15 zł. Dochód z wydarzenia przeznaczony zostanie na cele charytatywne.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Social Media Convent to organizowane przez agencję Personal PR wydarzenie, które od 2013 przyciąga marketerów i specjalistów w dziedzinie social media. Konferencja sukcesywnie się rozrasta – niegdyś trwała jeden dzień. W tym roku po raz drugi odbędzie się w Europejskim Centrum Solidarności i potrwa dwa dni, pomiędzy którymi odbędzie się tzw. „after party”, impreza, która swoją nazwę zachowała jeszcze z czasów jednodniowych edycji wydarzenia. Jej tegoroczna oprawa będzie wyjątkowa.

– "W tym roku uczestników Social Media Convent zapraszamy do Starego Maneżu mieszczącego się w Garnizonie Kultury w Gdańsku. To nie przypadek, że przeniesiemy się do miejsca, które znane jest z koncertów i wydarzeń kulturalnych. After party będzie towarzyszyć muzyczna atmosfera, ale nie tylko! Wystąpią utalentowani artyści i znani performerzy – wszystko po to, by wspomóc fundusz dziecięcy prowadzony przez Fundację Hospicyjną z Gdańska" – mówi Karolina Janik, CEO trójmiejskiej agencji Personal PR, pomysłodawca i organizator przedsięwzięcia.

Na scenie Social Media After Party pojawią się m.in.: Band24, grupa Michała Sadowskiego, CEO Brand24; grupa teatralno-kabaretowa Peleton; Aleksandra Mokwa, znana jako Ida; Anna-Maria Wasilewska i inni.

W programie after party, oprócz pokazu talentów, wyniki Case Study Festiwal, czyli konkursu na najlepsze kampanie 2015 roku. Wśród nominowanych znalazły się agencje obsługujące takie marki jak Coca-Cola, Tiger czy Orange Polska. Zwycięzcy otrzymają bursztynowy dźwig, statuetkę autorstwa Emilii Kohut ufundowaną przez Miasto Gdańsk.

– Wielkie show, niesamowici artyści, duże kampanie i szczytny cel. To będzie na pewno jedno z niezapomnianych after party podczas Social Media Convent, choć takich nie brakowało – mówi Karolina Janik. – Zapraszamy serdecznie! 

Przypomnijmy, w poprzednich latach jedna z imprez towarzysząca wydarzeniu odbyła się m.in. w garażu Gdańskiego Inkubatora, gdzie zamiast samochodów stanęło tzw. Bungee Run. 

After Party towarzyszące Social Media Convent rozpocznie się w Starym Maneżu w czwartek, 21 kwietnia o godz. 20:00. Koszt biletu (przy odliczonej kwocie) dla osób spoza konferencji to 15 zł. Wszystkie prelekcje podczas tegorocznego Social Media Convent odbędą się w dniach 21-22 kwietnia br. w Europejskim Centrum Solidarności w Gdańsku. Zapisy oraz program na stronie: www.socialmediaconvent.pl.

 

Social Media Convent to jedna z największych w Polsce konferencji, na której poruszana jest tematyka komunikacji firm i marek w social media, prezentowane są trendy, dobre praktyki, najnowsze rozwiązania i prognozy dla branży. Tegoroczna formuła spotkania, oprócz maratonu wystąpień i konkursu Case Study Festival, przewiduje warsztaty oraz strefę wystawienniczą – Social Media Expo – przeznaczoną dla projektów, które chciałyby pokazać swoje rozwiązania dedykowane branży social media. Organizatorem przedsięwzięcia jest trójmiejska agencja Personal PR. Partnerami Strategicznymi tegorocznej edycji są: Miasto Gdańsk, Twitter, 140Media, Europejskie Centrum Solidarności, Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER, Brand24 i SoTrender.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij