Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Reklama dnia: mamy nowy obraz Rembrandta – namalowała go sztuczna inteligencja

Reklama dnia: mamy nowy obraz Rembrandta – namalowała go sztuczna inteligencja
Marka ING zaangażowała się w bardzo ciekawy projekt - dzięki nowym technologiom, takim jak sztuczna inteligencja i druk 3D, po prawie 350 latach od śmierci Rembrandta możemy podziwiać nowy obraz mistrza.
O autorze
1 min czytania 2016-04-08

Sztuczna inteligencja szczegółowo przeanalizowała dokładnie 346 dzieła Rembrandta, dzięki czemu poznała dokładnie styl malarza. Ale to nie wszystko. Sama również potrafiła zaproponować temat obrazu, po czym po prostu go stworzyła. Następnie żeby przenieść obraz na płótno, wykorzystano druk 3D, dzięki czemu „nowy Rembrandt” mógł również dokładnie kontrolować pociągnięcia pędzla i grubość nakładanej farby tak, jakby obraz był tworzony przez oryginalnego mistrza.

Na filmie możecie prześledzić ten proces i zobaczyć efekt.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W projekt oprócz ING był zaangażowany również Microsoft, który kilkanaście dni temu przeprowadził pewien eksperyment ze sztuczną inteligencją, który zakończył się dość przerażająco. Bot, który na Twitterze miał rozmawiać z internautami i uczyć się w ten sposób, nie do końca zachował się tak, jakby tego oczekiwali jego twórcy. W ciągu 24 godzin stał się bluzgającym rasistą zafascynowanym Adolfem Hitlerem. Więcej na ten temat możecie przeczytać na MamStartup.

PS 2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jak się okazuje AI nie tylko umie już malować obrazy. Potrafi też pisać. „Dzień, w którym komputer napisał powieść” to tytuł, który nosi nowela napisana przez sztuczną inteligencję. Mało brakowało, a wygrałaby japoński konkurs literacki im. Hoshi Shinichi, do którego zgłosili ją naukowcy z Future University w Hakodate. Tutaj po więcej informacji również odsyłamy na MamStartup.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS 3

Ciekawe informacja na temat sztucznej inteligencji i jej zastosowań w marketingu (ale nie tylko) możecie znaleźć w TrendBooku Natalii Hatalskiej, którego partnerem medialnym jest NowyMarketing. Polecamy!

PS 4

Na poprzednie odcinki Reklamy dnia zapraszamy tutaj!