Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Discovery wspiera „Drogę do mistrzostwa”

We wtorek 5 kwietnia br. w Teatrze Narodowym odbyła się premiera Drogi do mistrzostwa - wyjątkowego dokumentu Bartosza Konopki, którego inicjatorem i mecenasem jest marka BMW. W filmie swoje historie w drodze na szczyt opowiadają Kora, Agnieszka Holland, Rafał Olbiński, Tomasz Stańko i Janusz Gajos
O autorze
1 min czytania 2016-04-08

Dokument powstał w ramach inicjatywy BMW Drives Culture. Projekt był realizowany we współpracy z Discovery Media.

Discovery jest naturalnym partnerem dla tego projektu, ponieważ od ponad 30 lat opowiada inspirujące historie, które poruszają serca widzów. Z entuzjazmem przyjęliśmy na siebie rolę partnera, dzieląc się globalnym oraz rozwijanym lokalnie w ramach Discovery Media doświadczeniem w produkcji najwyższej klasy filmów dokumentalnych. – powiedział Jacek Szymczyk, Ad Sales Director w Polsce, Discovery Networks.

Cieszymy, że Discovery dołączyło do grona partnerów naszego projektu i wniosło swoje doświadczenie. Stworzyliśmy wspólnie projekt, który mam nadzieję zainspiruje widzów i dostarczy im wielu refleksji na temat uniwersalnej przecież dla nas wszystkich drogi samodoskonalenia.” – dodała Małgorzata Cecherz-Kowalska, Marketing Director w BMW Group Polska.

Droga do mistrzostwa to 55-minutowy dokument, który stara się odpowiedzieć na pytanie, na czym polega fenomen wielkich postaci i co łączy mistrzów. Reżyserią filmu zajął się nominowany do Oscara za Królika po berlińsku Bartosz Konopka, a konsultantem artystycznym została Agnieszka Holland.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Od 6 kwietnia, widzowie kanałów z portfolio Discovery (Discovery Channel, TLC, Discovery Science oraz Discovery Historia) mogą zobaczyć pięć 3-minutowych fragmentów tego wyjątkowego filmu. Co więcej, film zostanie zaprezentowany na otwartych pokazach specjalnych w kinach sieci Cinema City (24 kwietnia). W ramach projektu wydany zostanie także limitowany album z niepowtarzalnymi zdjęciami autorstwa Jacka Poremby i wybranymi wypowiedziami bohaterów filmu.

Komunikację projektu po stronie BMW wspiera agencja Havas PR Warsaw. Produkcję na zlecenie Discovery zrealizował dom produkcyjny Timecode.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wśród klientów zespołu Brand Partnership Discovery Media znajdują się m.in. Grupa Żywiec, PGE, Polpharma, Samsung, Lotte Wedel.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Więcej informacji nt. Discovery Media znajduje się na stronie.