Duch molocha odchodzi - K2 wspiera odświeżenie marki PZU

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Duch molocha odchodzi - K2 wspiera odświeżenie marki PZU

W ramach internetowej kampanii odświeżenia marki PZU agencja K2 przygotowała serwis duchmolochaodchodzi.pl oparty o interaktywny mechanizm – suwak, za pomocą którego można odsłonić na ekranie świat współczesnego PZU – nowoczesnej firmy zorientowanej na klienta.

Duch molocha zapiera się o suwak, co sprawia, że użytkownik odczuwa opór molocha przed zmianą. Efektem finalnym jest odsłonięcie nowego logo PZU i hasła „Zmieniamy się na dobre“. Całość nawiązuje do kampanii telewizyjnej – zderzenia obecnego, nowoczesnego PZU z duchem przeszłości. Oba światy zbudowane są na jednym planie, co pozwoliło uzyskać efekt płynnej transormacji miejsca. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania jest częścią działań wpisujących się w proces odświeżenia marki PZU, przeprowadzonych w połowie maja tego roku. Celem działań, jest wzmocnienie świadomości przemian ubezpieczyciela oraz promowanie nowego wizerunku firmy.

Serwis wspierany jest kampanią w Internecie zaplanowaną przez ACR. K2 i ACR pracują dla PZU od 2009 roku.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij