TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Kancelaria Premiera w Social Media w 2012 roku – infografika

Ile razy w 2012 roku „zaćwierkał” na Twitterze Donald Tusk? Który post na profilu Kancelarii Premiera na Facebooku był najpopularniejszy? Ile osób na Youtubie obejrzało film z premierem śpiewającym kolędy? Prezentujemy podsumowanie aktywności Kancelarii Premiera w mediach społecznościowych w 2012 r.
O autorze
1 min czytania 2013-01-07

FACEBOOK

Pod koniec 2012 roku liczba fanów Kancelarii Premiera na Facebooku przekroczyła 18 000. Najwięcej sympatii użytkowników zyskało zdjęcie, które na co dzień stoi na biurku Donalda Tuska i przedstawia szefa rządu obejmującego ukochanego psa Szeryfa. Fotografię polubiło 995 osób. Najczęściej udostępnianym postem była z kolei grafika z okazji 68. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego.

 

TWITTER

Rok 2012 przyniósł debiut na Twitterze Donalda Tuska. Od 10 grudnia szef rządu zatweetował łącznie 73 razy. Liczba jego „followersów” rosła w szybkim tempie i na koniec roku wyniosła 22 800 osób, choć trzeba zaznaczyć, że na starcie kanał Donalda Tuska miał już blisko 9 000 śledzących.

Niezmiennie aktywny na Twitterze był także rzecznik rządu. Łączna liczba tweetów Pawła Grasia od uruchomienia kanału wyniosła pod koniec roku 3 341. Liczba followersów przekroczyła z kolei 17 600 osób.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kanał na Twitterze prowadzi także Kancelaria Premiera. Liczba jej followersów na koniec 2012 wyniosła 20 271. Łącznie od uruchomienia kanału Kancelaria „zaćwierkała” 2 787 razy, a najpopularniejszym tweetem minionego roku okazało się zdjęcie biało-czerwonej iluminacji budynku KPRM z okazji 11 listopada.

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

YOUTUBE

Najpopularniejszym filmem na kanale Kancelarii Premiera na Youtubie okazał się występ Donalda Tuska w świątecznym odcinku „Szansy na sukces” w 1996 roku, który odnotował 257 848 odsłon. Drugie miejsce zajął filmik uwieczniający kibicowanie polskiej reprezentacji w piłce nożnej przez premiera i ministrów przed meczem Polska-Rosja – materiał zgromadził 212 067 odsłon. Trzeci stopień na podium zdobył z kolei krótki filmik z przelotu premiera śmigłowcem nad autostradą A2 przed EURO2012, który został obejrzany łącznie 83 302 razy.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

 

FLICKR

Baza zdjęć Kancelarii Premiera w serwisie Flickr rozrosła się w 2012 roku do 3 837 fotografii. Łączna liczba wyświetleń zdjęć wyniosła z kolei 116 485.

Cała infografika: