Startuje Łazarski Social Media Day

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Startuje Łazarski Social Media Day

Uczelnia Łazarskiego w Warszawie, w partnerstwie z KnowledgeHub, Mint Media, NapoleonCat i Catvertiser, zaprasza wszystkich zainteresowanych tematem nowych mediów 18 kwietnia o 16.00 na spotkanie Łazarski Social Media Day.

Podczas spotkania prelegenci będą rozmawiać m.in. na temat zmian kulturowych związanych z social media, tajnikach marketingowych Facebooka oraz wykorzystaniu mediów społecznościowych w procesie rekrutacyjnym.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Według raportu We are social na świecie jest ponad 2 miliardy użytkowników mediów społecznościowych. Na samym tylko Facebooku, w ciągu jednej minuty, użytkownicy dodają 293 000 statusów oraz 136 000 zdjęć. W dobie wszechobecnego Internetu i digitalowego rozwoju, żadna sfera życia zawodowego, ani prywatnego nie jest już tajemnicą. Wrzucane do sieci treści w ciągu kilku godzin mogą obiec cały świat.

Łazarski Social Media Day jest poświęcony zmianom, które dynamicznie i ciągle zachodzą w mediach społecznościowych. Uczestnicy spotkania będą mieli okazję posłuchać, jak social media wpływają na życie zawodowe oraz jak sprawnie poruszać się w świecie, w którym każdy krok jest dokładnie rejestrowany.

W spotkaniu udział wezmą: Marcin Żukowski – Team Leader agencji interaktywnej Mint Media, ekspert mediów społecznościowych, autor książki Twoja firma w social media, Grzegorz Berezowski – CEO NapoleonCat – platformy do analizy i zarządzania treściami w social media, Arleta Bińkowska – HR Manager KnowledgeHub, Sylwia Solawa-Wrzosek – specjalista ds. Social Mediów Uczelni Łazarskiego, dr Aleksandra Smyczyńska – kierownik specjalizacji marketing interaktywny Uczelni Łazarskiego oraz Anna Kosińska – Dyrektor Biura Karier Uczelni Łazarskiego.

W pierwszej części spotkania prelegenci opowiedzą o zachowaniach pokolenia X, Y, Z na Facebooku, a także o tajnikach marketingowych i sprzedażowych największego serwisu społecznościowego. Blok prelekcji zakończy wystąpienie poświęcone sposobom wykorzystania mediów społecznościowych na potrzeby rekrutacji, po którym nastąpi debata na temat emocji w social media oraz relacji pracodawca – kandydat. Słuchacze dowiedzą się, jakie konsekwencję niesie za sobą dodanie komentarza, zdjęcia czy dobrze wszystkim znanego „lajka”. Dr Aleksandra Smyczyńska mówi:

Intensywny rozwój technologii komunikacyjnych przyczynił się do rozwoju nowych zjawisk zarówno w funkcjonowaniu jednostek, jak i organizacji, Niezależnie od wielkości czy zakresu działalności różnego rodzaju firmy wykorzystują nowe media do wspomagania polityki personalnej oraz rekrutacji, dlatego warto poznać szanse i zagrożenia wynikające ze stosowania narzędzi nowoczesnej komunikacji. Jest to szczególnie istotna wiedza dla młodych ludzi, którzy są tuż przed procesem aplikowania do pracy.

Łazarski Social Media Day dedykowany jest studentom, absolwentom, pracownikom średnich i małych przedsiębiorstw oraz wszystkim pasjonatom social mediów. Dodatkowe informacje na stronie: lazarski.pl

Link do wydarzenia na Facebooku.

Program wydarzenia:

16.00 – 16.10 Powitanie prelegentów oraz uczestników Łazarski Social Media Day. 
Aleksandra Smyczyńska – wykładowca i rzecznik prasowy Uczelni Łazarskiego.

16.10 – 16.30 X, Y, Z – jacy jesteśmy po Facebooku? Zmiany kulturowe a social media.
Marcin Żukowski - ekspert social media, Team Leader w agencji interaktywnej Mint Media, wykładowca Uczelni Łazarskiego.

16.30 – 16.50 Facebooku, quo vadis? O tajnikach marketingowych i sprzedażowych największego serwisu społecznościowego.
Grzegorz Berezowski, CEO NapoleonCat - autorskej platformy do zarządzania marką w social media: Facebook, Twitter, YouTube, Instagram.

16.50 – 17.10 Sposoby wykorzystania mediów społecznościowych na potrzeby rekrutacji. Jak kreować siebie jako dobrą markę w oczach potencjalnego pracodawcy?
Arleta Bińkowska – rekruter, ekspert HR z funduszu Venture Capital KnowledgeHub

17.10 – 17.50 Panel dyskusyjny: emocje w social media oraz użytkownik mediów społecznościowych jako pracodawca i kandydat na pracownika
Moderator: Marcin Żukowski.
Uczestnicy: Arleta Bińkowska, Aleksandra Smyczyńska, Sylwia Solawa – Wrzosek, Anna Kosińska oraz Grzegorz Berezowski.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij