VML Poland z długofalową obsługą marki Dulux

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
VML Poland z długofalową obsługą marki Dulux

VML Poland przygotowała digitalową strategię komunikacji marki Dulux na rynku polskim na 2016 rok. W jej ramach prowadzi komunikację marki w social media (Facebook i Instagram) oraz przygotuje kilka aktywacji w tym roku. Pierwsza z nich wystartowała z początkiem marca.

W realizacji działań dla marki Dulux VML Poland współpracuje z domem mediowym MediaCom. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W 2016 roku VML Poland będzie wspierała główne aktywacje marki, między innymi:

  • Testery kolorów Dulux – możliwość zamówienia online próbki z pędzelkiem jednego z kolorów linii Kolory Świata, Dulux EasyCare oraz Dulux EasyCare Kuchnia i Łazienka. 
  • Dulux Visualizer – aplikację na urządzenia mobilne, która w czasie rzeczywistym pokazuje kolor na ścianie 
  • Dulux EasyCare – rewolucyjne plamoodporne farby o właściwościach hydrofobowych – odpychających płynne zabrudzenia. Teraz dostępne również do kuchni i łazienki. 

W ramach wymienionych aktywacji marka Dulux planuje współpracę z digital influencerami, m.in. wnętrzarskimi i lifestylowymi.

Aktywacjom towarzyszyć będą kampanie telewizyjne. Pierwsza z nich wystartowała 21 marca i obejmuje telewizję, Internet, aktywacje w mediach społecznościowych, współpracę z blogerami oraz działania PR. 

Aplikacja Dulux Visualizer i testery – łatwy wybór kolorów – zobacz spot:

Agencja VML Poland odpowiada za adaptacje spotów na rynek polski, komunikację w mediach społecznościowych oraz działania z digital influencerami. Za planowanie i zakup mediów odpowiada MediaCom. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij