TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

JustWIFI jednym z kanałów promocji Notebooka HP Inc. z limitowanej edycji Star Wars® – case study

HP Inc. przy wsparciu domu mediowego OMD w grudniu 2015 roku prowadził kampanię promującą notebook ze specjalnej edycji Star Wars®. Jednym z kanałów komunikacji użytym podczas szeroko zakrojonej akcji promocyjnej było rozwiązanie do marketingu wi-fi w Polsce – JustWIFI.
O autorze
1 min czytania 2016-04-13

Kampania trwała od 8 grudnia 2015 roku do 3 stycznia 2016 roku, czyli w okresie, kiedy tematem numer 1 była premiera 7 części „Gwiezdnych Wojen”.

Celem kampanii przeprowadzonej na JustWIFI było wypromowanie nowego produktu HP Inc. – notebooka dedykowanego fanom Star Wars® (fabrycznie zainstalowane unikatowe tapety, wygaszacze ekranu, szkice oraz scenopisy obrazkowe z archiwów oryginalnej trylogii Star Wars). Targetem były osoby zamożne, aktywne, mobilne, zainteresowane kinem i filmami oraz robiące zakupy w okresie świątecznym. Dlatego kampania emitowana była między innymi w centrach handlowych, na lotniskach, w kinach. Dzięki geolokalizacji marketing wi-fi pozwolił na dotarcie z przekazem reklamowym do użytkowników mobilnych w określonych miejscach.

Marka HP postawiła przed nami ambitne cele i nie lada wyzwanie. Mieliśmy zrealizować skomplikowaną kampanię, której założeniem było kierowanie użytkowników w różne miejsca w zależności od ich intencji. Opracowaliśmy ścieżkę uwzględniającą wszystkie 3 KPI briefu: przekierowanie do sklepu (button „KUP”), do konkursu (button „WYGRAJ”) oraz na stronę z opisem produktu na hp.pl (button „Sprawdź i połącz”). Przygotowaliśmy dwa rodzaje kreacji – dla nowych i powracających użytkowników – które różniły się od siebie długością i treścią, by nie znużyć userów powtarzającymi się komunikatami. Zainteresowanie użytkowników wszystkimi trzema ścieżkami pokazało, że osiągnęliśmy założone cele – komentuje Zuzanna Strzałkowska, Chief Customer Success Officer JustWIFI.

Kampania dostarczyła łącznie 60 000 kontaktów reklamowych. Z czego 68,6% użytkowników powróciło do sieci i zobaczyło drugą kreację. CTR do strony marki HP osiągnął najwyższy poziom, bo aż 87%, do sklepu wyniósł on 4,3% a do konkursu 8,7%. Najwięcej interakcji odnotowano w centrach handlowych i klubach fitness oraz na lotniskach. Miejsca te wygenerowały łączenie 78,1% całego ruchu kampanii.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

JustWIFI jako nowoczesne narzędzie wychwytujące użytkownika w określonym miejscu i łączące offline z online, wpisywał się w cel naszych działań, którym było dotarcie do konkretnej grupy docelowej w miejscu zakupu i przebywania potencjalnych konsumentów. Dzięki różnym ścieżkom wyboru w kreacji reklamowej mogliśmy skierować użytkownika do miejsca, w którym mógł zrealizować swój wybór. Oczekiwaliśmy konkretnych wyników i dzięki wykorzystaniu wi-fi w miejscach publicznych udało nam się osiągnąć cele. Jesteśmy zadowoleni ze współpracy. JustWIFI to jedno z niewielu narzędzi umożliwiających dotarcie do konkretnego użytkownika w określonym miejscu i czasie – komentuje Luiza Dzienkiewicz-Kobus, Country Marketing Manager, HP Inc.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się