Kampania marki PRINCESSA Zebra

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kampania marki PRINCESSA Zebra

Wafel PRINCESSA Zebra od chwili pojawienia się na rynku podbija serca i podniebienia konsumentów, czas zatem ruszyć z kolejną, ciekawą kampanią, która rozpoczęła się 4 kwietnia i potrwa przez kilka najbliższych tygodni.

Swoim zasięgiem obejmie reklamę w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych, działania internetowe, reklamę w kinie oraz dodatkowe ekspozycje w sklepach.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W czasie trwania kampanii emitowany będzie 15-sekundowy spot, który swoim zasięgiem obejmie najpopularniejsze ogólnopolskie stacje telewizyjne m.in. TVN, Polsat, TVN tematyczny, Polsat tematyczny i TVP. Dodatkowo w celu wzmocnienia komunikacji prowadzone będą interesujące działania na fanpage’u marki na Facebook’u (Facebook.com/princessapolska) oraz na profilu marki na Instagramie (princessa_polska). Będziemy również obecni podczas wyświetlania seansów podczas Ladies' Night w sieci kin Cinema City. Na poziomie sklepów będzie można znaleźć atrakcyjne ekspozycje dla produktów PRINCESSA Zebra.

Wafel PRINCESSA Zebra to doskonała propozycja dla wszystkich, którzy w ciągu dnia mają ochotę na pyszną i pożywną przekąskę. Brak czekolady sprawia, że wafel nie topi się w palcach, więc idealnie sprawdzi się, np. w podróży. Można go wziąć do pracy czy na wycieczkę – idealny na każdą porę roku. Najlepiej zawsze mieć go w torebce na wypadek, gdy przyjdzie ochota na chwilę pysznej przyjemności. – mówi Agnieszka Biernacka, Marketing Manager odpowiedzialna za kategorię słodyczy w Nestlé Polska.

Autorem pomysłu kreatywnego do całej kampanii jest agencja LemonSky JWT, która przygotowała spot telewizyjny, a za działania digital (w tym komunikacja na Facebook-u i IG) odpowiedzialna jest agencja AWCG. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC Sp. z o.o.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij