TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Point of View i piwo Królewskie stworzą mapę nieoficjalnej Warszawy

Agencja kreatywna Point of View (PoV sp. z o.o.) przygotowała dla brandu piwa Królewskie (Grupa Żywiec) szereg projektów, których celem jest jeszcze mocniejsze związanie wizerunku tej marki z Warszawą.
O autorze
2 min czytania 2016-04-14

Agencja przygotowała m.in. fanpage Królewskiego w Facebooku, nową wersję strony www tej marki, działania digital wspierające loterię konsumencką „Gotowi do świętowania” oraz szeroko zakrojoną aktywację związaną z tworzeniem mapy nieoficjalnej Warszawy.

Point of View przygotowała profil marki w Facebooku pod adresem facebook.com/piwokrolewskie i jest odpowiedzialna za jego prowadzenie. Ma on wyróżniać się komunikacją osadzoną bardzo mocno w kontekście Warszawy. Królewskie nie miało do tej pory oficjalnego fanpage’a w Facebooku. 

Królewskie to piwo o prawdziwie warszawskich korzeniach, cenione przez mieszkańców stolicy i od zawsze silnie z nią związane. Dlatego stawiamy na autentyczne zdjęcia robione w przestrzeni miejskiej, komentujące to, co stolica ma do zaoferowania swoim mieszkańcom, przedstawiające ciekawe lokalizacje oraz to co dzieje się w Warszawie – mówi Anna Paciejewska, Kierownik Marki Królewskie. 

Profil ma być prowadzony z przymrużeniem oka i lekką dwuznacznością nawiązującą do „piwnego momentu” w codziennym życiu konsumenta. Dopełnieniem każdego postu jest claim marki: „Tak smakuje Warszawa”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nietypowy pomysł i zdjęcia wykonywane specjalnie na potrzeby takiej komunikacji pozwalają wyróżnić posty Królewskiego na tablicach użytkowników. Pierwsze tygodnie od uruchomienia profilu potwierdzają słuszność tej strategii. Profil polubiło już ponad 7 tys. osób. Obserwujemy też, że dużo postów jest udostępnianych innym użytkownikom – dodaje Mariusz Majewski, partner w Point of View.

Agencja przygotowała również nową odsłonę strony www.krolewskie.pl, która pełni rolę huba grupującego wszystkie aktywności marki w sieci, oraz stronę towarzyszącą trwającej obecnie promocji konsumenckiej Królewskiego: www.krolewskie.pl/loteria. Na stronie można sprawdzić zasady promocji, a także znaleźć na interaktywnej mapie sklepy biorące udział w loterii promocyjnej. Akcja prowadzona jest pod hasłem “Gotowi do świętowania”. Marka Królewskie włącza się w ten sposób w obchody 100-lecia warszawskiej Legii, której jest sponsorem od 2004 r. Do wygrania w loterii są m.in. koszulki meczowe Legii. Akcja potrwa do połowy listopada. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Point of View odpowiada także za przygotowanie i przeprowadzenie dużej aktywacji, związanej z tworzeniem mapy nieoficjalnej Warszawy ( http://www.mojawawa.krolewskie.pl ) – agencja zajęła się przygotowaniem całego projektu w sieci Internet, obsługą konkursu oraz towarzyszącą mu kampanią digital. Konkurs potrwa do końca kwietnia. Zadaniem uczestników jest dodawanie ciekawych, nieoczywistych i wyjątkowych miejsc na mapie nieoficjalnej Warszawy (wystarczy wskazać miejsce na mapie, określić kategorię miejsca i dodać krótkie uzasadnienie, dlaczego to miejsce powinno znaleźć się w zestawieniu). Użytkownicy mają do wyboru 5 kategorii miejsc: Trochę kultury, Tego nie wie nikt, Na świeżym powietrzu, Kultowe miejsca, Warszawskie symbole. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Codziennie trzy najciekawsze zgłoszenia nagradzane są czteropakami piwa Królewskie z otwieraczami, co tydzień autorzy trzech najciekawszych zgłoszeń otrzymują bilety kwartalne ZTM, a na zakończenie wybrane zostaną także trzy najlepsze zgłoszenia w całym konkursie – ich autorzy otrzymają nagrody w postaci lotu helikopterem nad Warszawą, wraz z osobą towarzyszącą. 

Pomysłodawcą akcji tworzenia mapy nieoficjalnej Warszawy jest agencja Roots PR, natomiast agencja Point of View osadziła ten pomysł w konkretnym rozwiązaniu digital. Media kupuje dom mediowy Starcom Mediavest. Akcję wspiera przygotowana przez Point of View kampania, wykorzystująca m.in. reklamy display, zwłaszcza w kanale mobile, oraz reklamę na Facebooku. Na zakończenie akcji zaplanowane jest stworzenie we współpracy z wydawnictwem Agora spacerownika, który zostanie dołączony do „Gazety Stołecznej”, warszawskiego dodatku „Gazety Wyborczej”.

Przygotowaną przez agencję Point of View animację dotyczącą kampanii można obejrzeć tutaj: 

Agencja Point of View obsługuje również inną markę z portfolio Grupy Żywiec – piwo Tatra, dla którego prowadzi komunikację na oficjalnym profilu marki w Faceboku pod adresem facebook.com/tatrapiwo oraz stworzyła i prowadzi stronę internetową www.tatra.pl