Czteryczwarte Brand Design zaprojektowało nową markę cydru „Kwaśne Jabłko”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Czteryczwarte Brand Design zaprojektowało nową markę cydru „Kwaśne Jabłko”

Kwaśne Jabłko to cydr rzemieślniczy, owoc pasji i miłości do warmińskiej ziemi i sadów. Wytwarzany jest z wyselekcjonowanych jabłek, które dojrzewają na starych, nierzadko zdziczałych, jabłoniach uroczo rozsianych po całej dolinie Pasłęki.

Ponieważ cydr powstaje w zgodzie z naturalnym cyklem natury, nic w tym procesie nie jest robione na czas. Tu jedynym dozorcą jest natura i to ona decyduje, kiedy można zacząć zbierać jabłka, tłoczyć cydr, przelewać do butelek i, w końcu, pić.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Naszym zadaniem było stworzenie  loga, systemu tożsamości wizualnej oraz projektów opakowań dla cydru Kwaśne Jabłko. 

Projekt miał odzwierciedlać rzemieślniczy charakter cydru i jednoznacznie sugerować że jest to cydr z wyższej półki. Premium, ale bez zadęcia, w końcu to cydr, nie wino.

Projekt powinien uchwycić naturalny rytm pór roku, ponieważ to właśnie Natura jest głównym twórcą tego cydru, ludzie jedynie jej asystują.

Młody, współczesny, nie poddający się modzie, oryginalny, indywidualny, niepodrabialny

Zaprojektowane zostały dwie linie cydrów: linia musująca w edycji wiosna, lato i jesień, oraz linia cydrów cichych z poszczególnych szczepów jabłek: Reserva Kloben, Reserva Waltersdorf i Tropikalny.

Cecha rzemiosła jest transponowana na poziomie brandingu (krój liter, ilustracje)

Projekt opakowań cydru musujący oparty jest na umownie potraktowanej poetyce miejsca.

W dziko rosnącą jabłonkę wpatruje się kot. Jabłonka zmienia się zgodnie z porami roku, kwitnie na butelce cydru wiosennego, owocuje na letnim i jesieni się na butelce jesiennego. Krój liter i charakter ilustracji podkreślają rzemieślniczą istotę Kwaśnego Jabłka.

W przypadku cydru cichego etykieta wygląda jak banderola osobiście wypełniona przez mistrza tłoczni. Każda z butelek sygnowana jest jego podpisem 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij