Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Czteryczwarte Brand Design zaprojektowało nową markę cydru „Kwaśne Jabłko”

Kwaśne Jabłko to cydr rzemieślniczy, owoc pasji i miłości do warmińskiej ziemi i sadów. Wytwarzany jest z wyselekcjonowanych jabłek, które dojrzewają na starych, nierzadko zdziczałych, jabłoniach uroczo rozsianych po całej dolinie Pasłęki.
O autorze
1 min czytania 2016-04-14

Ponieważ cydr powstaje w zgodzie z naturalnym cyklem natury, nic w tym procesie nie jest robione na czas. Tu jedynym dozorcą jest natura i to ona decyduje, kiedy można zacząć zbierać jabłka, tłoczyć cydr, przelewać do butelek i, w końcu, pić.

Naszym zadaniem było stworzenie  loga, systemu tożsamości wizualnej oraz projektów opakowań dla cydru Kwaśne Jabłko. 

Projekt miał odzwierciedlać rzemieślniczy charakter cydru i jednoznacznie sugerować że jest to cydr z wyższej półki. Premium, ale bez zadęcia, w końcu to cydr, nie wino.

Projekt powinien uchwycić naturalny rytm pór roku, ponieważ to właśnie Natura jest głównym twórcą tego cydru, ludzie jedynie jej asystują.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Młody, współczesny, nie poddający się modzie, oryginalny, indywidualny, niepodrabialny

Zaprojektowane zostały dwie linie cydrów: linia musująca w edycji wiosna, lato i jesień, oraz linia cydrów cichych z poszczególnych szczepów jabłek: Reserva Kloben, Reserva Waltersdorf i Tropikalny.

Cecha rzemiosła jest transponowana na poziomie brandingu (krój liter, ilustracje)

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Projekt opakowań cydru musujący oparty jest na umownie potraktowanej poetyce miejsca.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W dziko rosnącą jabłonkę wpatruje się kot. Jabłonka zmienia się zgodnie z porami roku, kwitnie na butelce cydru wiosennego, owocuje na letnim i jesieni się na butelce jesiennego. Krój liter i charakter ilustracji podkreślają rzemieślniczą istotę Kwaśnego Jabłka.

W przypadku cydru cichego etykieta wygląda jak banderola osobiście wypełniona przez mistrza tłoczni. Każda z butelek sygnowana jest jego podpisem