Lifting od fundamentów. Nowa kampania marki Soraya

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Lifting od fundamentów. Nowa kampania marki Soraya

Wystartowała kampania komunikująca relaunch marki Soraya i promująca kremy liftingujące Soraya Liftensive. Działania realizowane są w prasie oraz internecie. Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy UM.

Początek wiosny to moment sprzyjający rozpoczęciu działań komunikacyjnych kosmetyków pielęgnacyjnych. Nowa kampania marki Soraya przebiegająca pod hasłem: „Najlepsza Przyjaciółka mojej  skóry” związana jest z relaunchem marki. Odświeżony layout produktów oraz nowy koncept kreatywny i strategiczny mają na celu odmłodzenie wizerunku marki Soraya. W linii promowanych produktów przeciwstarzeniowych z serii Soraya LIFTENSIVE, opracowanej według konceptu Lifting od fundamentów, znajdują się kremy na dzień oraz na noc, dla kobiet w trzech grupach wiekowych: 40+, 50+, 60+, a także krem pod oczy oraz maska liftingująca. Formuła kremów Soraya LIFTENSIVE została wzbogacona w unikalne składniki aktywne. Ponadto, każdy z kosmetyków zawiera dodatki pielęgnacyjne dopasowane do potrzeb skóry w danym wieku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Advertoriale produktów marki Soraya będą obecne w magazynach kobiecych (Bauer, Edipresse). Akcja obejmuje także działania displayowe na portalach Agory, Grupy Zwierciadło oraz inne aktywności w internecie, na portalach ogólnoinformacyjnych (WP, Onet).

W internecie zastosowano także działania efektywnościowe na wybranych portalach kobiecych. Kampania potrwa do końca maja br.  

Za zakup i planowanie mediów wykorzystanych w kampanii odpowiada dom mediowy UM. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij