CHANGE kreatywnie o alergii dla USP Zdrowie

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
CHANGE kreatywnie o alergii dla USP Zdrowie

Wystartowała ogólnopolska kampania leku na alergię Aleric Deslo Active. Za działania kreatywne, po wygranym przetargu, odpowiada agnecja CHANGE (Group One). Aleric Deslo Active to marka z portfolio firmy farmaceutycznej USP Zdrowie. Obecnie lek dostępny jest bez recepty.

Łzawienie, katar, znużenie to objawy alergii, które najczęściej jej towarzyszą i przekreślają plany na aktywny dzień. Aleric Deslo Active jest lekiem nowej generacji, który zwalcza uciążliwe objawy i nie powoduje senności. Jak jednak skutecznie pokazać działanie nowoczesnego leku na alergię, który przynosi ulgę, kiedy oprócz przypomnienia jak dokuczliwe są objawy, trzeba uwypuklić zalety nowej formuły? Zdecydowano się na prosty przekaz w formie poradnika z graficzną animacją. Kreacja pokazuje, że plan na aktywny dzień może być zrealizowany, bo Aleric Deslo Active natychmiast rozpuszcza się w ustach, bez konieczności popijania wodą, i działa przez 24 godziny.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Koncepcja kreatywna obejmuje przygotowanie i wdrożenie nowej strony WWW dedykowanej Aleric Deslo Active oraz kampanię TV w największych ogólnopolskich stacjach: Polsat, TVP, TVN. Kampania będzie miała również swoją odsłonę w portalach horyzontalnych.

Koncepcję kreatywną przygotowała agencja CHANGE, za produkcję odpowiada studio Selfish i Badi Badi.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij