Emil Tumiłowicz szefem client service w MEC Wavemaker

Emil Tumiłowicz dołączył do MEC Wavemaker, nowej marki kontentowej działającej w strukturach MEC. Na utworzonym tu właśnie stanowisku client service directora pokieruje zespołem odpowiedzialnym za obsługę klientów MEC Wavemaker.
O autorze
1 min czytania 2016-04-15

Emil Tumiłowicz dołączył do MEC Wavemaker. Objął nowo utworzone stanowisko client service directora i przejął prowadzenie zespołu accountów obsługujących klientów tej marki. Emil Tumiłowicz ma zadbać o budowanie partnerskich relacji z klientami MEC Wavemaker i rozwijać biznes nowej kontentowej marki MEC.

Nowy szef client service przeszedł do MEC z K2, gdzie przez ostatnie cztery lata czuwał nad współpracą z kluczowymi klientami agencji. Z branżą interaktywną jest związany od 10 lat, poza K2 pracował m.in. w Artegence, MRM/McCann i Gemiusie. Doświadczenie w prowadzeniu projektów marketingowych zdobywał we współpracy m.in. z Coca-Colą, Grupą Żywiec, Plusem, Nike, Volvo i Janssen.

Przypomnijmy, że MEC Wavemaker to nowy gracz na rynku content marketingu w Polsce. Marka łączy kompetencje z zakresu kreacji i produkcji treści, korzysta z zaplecza analitycznego Analytics & Insights, czyli działu badań MEC. Polska jest jednym z dziesięciu rynków, na których w ubiegłym tygodniu zadebiutował MEC Wavemaker.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj