Emil Tumiłowicz szefem client service w MEC Wavemaker

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Emil Tumiłowicz szefem client service w MEC Wavemaker

Emil Tumiłowicz dołączył do MEC Wavemaker, nowej marki kontentowej działającej w strukturach MEC. Na utworzonym tu właśnie stanowisku client service directora pokieruje zespołem odpowiedzialnym za obsługę klientów MEC Wavemaker.

Emil Tumiłowicz dołączył do MEC Wavemaker. Objął nowo utworzone stanowisko client service directora i przejął prowadzenie zespołu accountów obsługujących klientów tej marki. Emil Tumiłowicz ma zadbać o budowanie partnerskich relacji z klientami MEC Wavemaker i rozwijać biznes nowej kontentowej marki MEC.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Nowy szef client service przeszedł do MEC z K2, gdzie przez ostatnie cztery lata czuwał nad współpracą z kluczowymi klientami agencji. Z branżą interaktywną jest związany od 10 lat, poza K2 pracował m.in. w Artegence, MRM/McCann i Gemiusie. Doświadczenie w prowadzeniu projektów marketingowych zdobywał we współpracy m.in. z Coca-Colą, Grupą Żywiec, Plusem, Nike, Volvo i Janssen.

Przypomnijmy, że MEC Wavemaker to nowy gracz na rynku content marketingu w Polsce. Marka łączy kompetencje z zakresu kreacji i produkcji treści, korzysta z zaplecza analitycznego Analytics & Insights, czyli działu badań MEC. Polska jest jednym z dziesięciu rynków, na których w ubiegłym tygodniu zadebiutował MEC Wavemaker.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij