Wystartowała nowa odsłona kampanii technologii depilacji Philips Lumea. Urządzenie Philips Lumea działa na zasadzie intensywnego światła pulsacyjnego, które kierowane jest do cebulek włosów. W rezultacie włosy w naturalny sposób wypadają, a proces ich odrastania zostaje zahamowany. Regularne powtarzanie tego bezbolesnego zabiegu gwarantuje, że skóra pozostanie gładka każdego dnia, aż do 8 tygodni.
Od 11 kwietnia w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych (m.in. TVN i Polsat) emitowany jest 30 sekundowy spot. Kampania w internecie obejmuje różne formaty reklamowe w największych ogólnopolskich serwisach tematycznych i lifestylowych oraz mediach społecznościowych. Tak jak poprzednio i w najnowszej odsłonie kampanii pojawia się polska aktorka teatralno-musicalowa Anna Derszowska.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kampania potrwa do 31.05.2016. Za zaplanowanie i realizację odpowiada dom mediowy Carat Polska.
Słuchaj podcastu NowyMarketing