Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Anna Dereszowska reklamuje technologię depilacji Philips Lumea

Ruszyła kampania promująca technologię depilacji Philips Lumea. Kampanię przygotował dom mediowy Carat Polska (należący do Dentsu Aegis Network Polska).
O autorze
0 min czytania 2016-04-15

Wystartowała nowa odsłona kampanii technologii depilacji Philips Lumea. Urządzenie Philips Lumea działa na zasadzie intensywnego światła pulsacyjnego, które kierowane jest do cebulek włosów. W rezultacie włosy w naturalny sposób wypadają, a proces ich odrastania zostaje zahamowany. Regularne powtarzanie tego bezbolesnego zabiegu gwarantuje, że skóra pozostanie gładka każdego dnia, aż do 8 tygodni.

Od 11 kwietnia w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych (m.in. TVN i Polsat) emitowany jest 30 sekundowy spot. Kampania w internecie obejmuje różne formaty reklamowe w największych ogólnopolskich serwisach tematycznych i lifestylowych oraz mediach społecznościowych. Tak jak poprzednio i w najnowszej odsłonie kampanii pojawia się polska aktorka teatralno-musicalowa Anna Derszowska.

Kampania potrwa do 31.05.2016. Za zaplanowanie i realizację odpowiada dom mediowy Carat Polska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing