Grupa WORKROOM wdraża innowacyjne technologie na rynku real estate wspierające wynajem inwestycji Mennica Legacy Tower

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Grupa WORKROOM wdraża innowacyjne technologie na rynku real estate wspierające wynajem inwestycji Mennica Legacy Tower

Grupa WORKROOM, która od dwóch lat współpracuje z inwestorem i deweloperem Golub GetHouse, tworząc kompleksową komunikację reklamową i technologiczną, dodała do niej nowe i innowacyjne narzędzia służące do wsparcia wynajmu powierzchni inwestycji Mennica Legacy Tower.

Mennica Legacy Tower będzie 130-metrową wieżą i sąsiadującym z nią 8-piętrowym biurowcem. Docelowo ma oferować 64 000 mkw przestrzeni biurowej do wynajęcia. Zadaniem Grupy od początku współpracy z Golub GetHouse było stworzenie silnej marki i całościowej strategii, a także branding inwestycji, czego rezultatem jest m.in. nagroda Szpalty Roku 2015 dla Folderu Mennica Legacy Tower.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kolejnym priorytetem przy realizacji obranej strategii było stworzenie innowacyjnych narzędzi sprzedażowych i prezentacyjnych inwestycji. W tym celu powstała pierwsza tak zaawansowana technologicznie realizacja na polskim rynku nieruchomości. Jest ona spójna ze strategią dewelopera Golub GetHouse, który kreuje najwyższe i najnowocześniejsze standardy w prezentacji i sprzedaży, tworząc zupełnie nowy sposób dotarcia do klienta rynku real estate.

Jednym z najbardziej zaawansowanych technologicznie narzędzi sprzedaży, stworzonym przez Grupę WORKROOM, jest aplikacja mobilna Mennica Legacy Tower 360 stopni, dostępna na telefon. To pierwsza taka realizacja w Polsce, która łączy w sobie wirtualną rzeczywistość z wirtualnym, panoramicznym dźwiękiem i lektorem. Jest dostępna na Cardboard. To zupełnie nowa forma storytellingu i innowacyjny kanał komunikacji z potencjalnymi najemcami. Widz „przechodząc” przez kolejne wirtualne panoramy poznaje budynek, lobby, biura, widok z tarasów i z ulicy. Równocześnie za pośrednictwem słuchawek dociera do niego wirtualny dźwięk 360 stopni i głos lektora-przewodnika, który szczegółowo opisuje każdy element. Dźwięk 360 stopni odzwierciedla świat, który otacza widza, pozwalając mu doświadczyć iluzji rzeczywistości. Stojąc na ulicy przed Mennica Legacy Tower słyszy za plecami przejeżdżający tramwaj, rozmowy ludzi, którzy go mijają, ptaki nad głową i kroki osób na chodniku. To pierwsze w Polsce połączenie wirtualnej rzeczywistości z wirtualnym dźwiękiem, które dodatkowo zostało publicznie udostępnione w aplikacji dla rynku real estate.

Druga stworzona przez Grupę WORKROOM aplikacja mobilna - Mennica Legacy Tower – to showroom inwestycji „w kieszeni”.  To połączenie elementów wirtualnej prezentacji z interaktywnym kontentem sprzedażowo-wizerunkowym. Podobnie jak aplikacja Mennica Legacy Tower 360  stopni, jest to pierwsza tego typu realizacja w Polsce. Umożliwia spacer po biurze, obejrzenie wnętrz, dogłębne poznanie bryły budynku w interaktywnym modelu, a także obracanie planów 3D powierzchni biurowej zawieszonej na odpowiadającej wysokości panoramy Warszawy. Interaktywny kontent został zaczerpnięty z wirtualnej rzeczywistości z showroomu. Aplikacja zawiera również kontakt do działu wynajmu inwestycji. Wszystkie jej elementy są stale aktualizowane. Aplikacja jest dostępna w App Store oraz w sklepie Google Play.

Podstawą działań Grupy WORKROOM było kompleksowe przeniesienie budynku do wirtualnej rzeczywistości. W emocjonującą podróż po świecie Mennica Legacy Tower można się wybrać za pośrednictwem okularów OCULUS w specjalnie zaprojektowanej przestrzeni showroomu. Showroom i aplikacja są ze sobą ściśle powiązane, a interakcja między poszczególnymi kanałami komunikacji z potencjalnymi najemcami zapewnia intensyfikację efektów.

Technologiczne wsparcie strategii wynajmu Mennica Legacy Tower tworzy zupełnie nową formę storytellingu. To innowacyjny przekaz dopasowany do potrzeb odbiorców, który pozwala na wieloaspektowe zobrazowanie klientom potencjału inwestycji i realistyczne zaprezentowanie im ich przyszłego biura oraz jego otoczenia. Jest to bardzo cenne doświadczenie, tym bardziej, że najemca może już na wstępnym etapie zweryfikować plany i założenia dotyczące aranżacji przestrzeni biurowej. Innowacje zaproponowane przez Grupę WORKROOM są również nieocenione podczas przedstawiania projektu klientom pracującym zdalnie. Wszystkie wdrożone elementy zostały przygotowane tak, by inwestycję można było poznawać zarówno w showroomie, jak i w dowolnym, nawet najbardziej odległym miejscu. 

- Żadne inne stosowane dotychczas w branży nieruchomości rozwiązanie nie było w stanie w tak kompleksowy sposób zaprezentować planowanej inwestycji – mówi Andrzej J.Horoch, Dyrektor Kreatywny, Prezes WORKROOM Group i dodaje – Dzięki wykorzystaniu interakcji między różnymi kanałami komunikacji powstał zupełnie nowy sposób prezentacji i dotarcia do klienta rynku real estate. Wdrożone innowacje uczyniły inwestycję Mennica Legacy Tower benchmarkiem niespotykanym dotychczas na polskim rynku nieruchomości biurowych. 

Działania reklamowe prowadzone są w prasie oraz social media. Grupa Workroom odpowiada za przygotowanie kreacji ATL do prasy. Działania reklamowe dla Mennica Legacy Tower potrwają do momentu sprzedaży całej powierzchni inwestycji.

Już wkrótce Grupa WORKROOM zaprezentuje również inne premierowe rozwiązania  technologiczne przygotowywane dla swoich pozostałych klientów.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij