NuOrder wygrywa przetarg dla marki Kotlin

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
NuOrder wygrywa przetarg dla marki Kotlin

Agencja NuOrder wygrała przetarg organizowany przez firmę Agros Nova należącej do Grupy Maspex na obsługę marki Kotlin.

Agencja opracuje strategię komunikacji marki Kotlin na Facebooku i zajmie się prowadzeniem Fanpage’a. Za przeprowadzenie zasięgowej, całorocznej kampanii Social Paid odpowiedzialny będzie dział performance marketingu NuOrder.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

NuOrder ma duże doświadczenie w działaniach w Social Media i przeprowadzanych w nich kampaniach Social Paid. Prowadził działania dla takich marek jak Żubrówka, Absolwent, Cydr Lubelski, Wonga czy Gaspol.

Marka Kotlin w świadomości konsumentów utożsamiana jest przede wszystkim z wysokiej jakości produktami przygotowanymi na bazie pomidorów. Zajmując miejsce w czołówce najchętniej wybieranych ketchupów, Kotlin na pozycji wicelidera rynku (źródło: AC Nielsen, Polska bez produktów private labels, MAT 2015) postrzegany jest jako ekspert w produktach pomidorowych, szczególnie wśród ketchupów.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij