Abstrachuje, Jakóbiak, Sokół i Stankiewicz we wspólnym projekcie dla marki AXE

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Abstrachuje, Jakóbiak, Sokół i Stankiewicz we wspólnym projekcie dla marki AXE

Już dziś na kanale AbstrachujeTV na Youtube można oglądać efekt wspólnej pracy najbardziej znanych osobistości polskiego internetu inspirowanych nową kampanią reklamową marki AXE.

1 kwietnia w Polsce rozpoczęła się kampania marki AXE - Find Your Magic. W ciągu zaledwie tygodnia od pojawienia się spotu reklamowego na kanale AXE na Youtube obejrzało go ponad pół miliona osób, w ciągu dwóch tygodni spot udostępniony na kanale Facebook marki obejrzało ponad 1 500 000 osób. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Na tym jednak nie koniec. Marka Axe zamierza zaskoczyć konsumentów po raz kolejny, dlatego zaprosiła do współpracy znanych influencerów, którzy podjeli się autorskiej interpretacji spotu reklamowego „Axe – Find Your Magic”. Tak powstał film „ NAJLEPSZY FILM MOTYWACYJNY NA ŚWIECIE”, który już od dziś można zobaczyć na kanale AbstrachujeTV.

W projekcie poza tercetem z Abstrachuje (Czarek Jóźwik, Rafał Masny, Robert Pasut) zobaczymy również Łukasza Jakóbiaka, Wojtka Sokoła  i Martina Stankiewicza. Film zrealizowany przez infulencerów jest nie tylko kontynuacją komunikacji zainicjowanej w tym roku przez markę Axe, ale także jest głosem młodego pokolenia mężczyzn, którzy mają dość stereotypów i schematów dotyczących męskości. Łukasz Jakóbiak – mówca motywacyjny – jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich Youtuberów zdradza dlaczego zdecydował się na udział w kampanii:

Gdy marka AXE zaprosiła mnie do udziału w swojej nowej kampanii Find Your Magic byłem zaskoczony. Jednak wszystkie wątpliwości rozwiały się gdy tylko zobaczyłem pierwszą scenę spotu reklamowego i mężczyznę z nosem, podobynym do mojego. Nosem, który w młodości był źródłem moich kompleksów, a wraz z biegiem lat stał się moim znakiem rozpoznawczym – czymś charakterystycznym co sprawia, że mam to coś.

Ciesze się,  że marka AXE zdecydowała się odejść od stereotypowego wizerunku mężczyzny. Każdy facet powienien zrozumieć, że to co doceniają w nas inni i co kręci kobiety to nasz indywidualizm, osobowość – to „coś” co wyróżnia nas z tłumu. Dlatego warto być sobą.”

Film będzie dostępny na kanale Abstrachuje. Za jego produkcję odpowiada grupa Abstrachuje. Za koordynację współpracy z Youtuberami odpowiada agencja influencer marketing – Hash.fm. Przedstawiciele marki Axe zapowiadają, że to nie koniec działań marki w tym roku.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij