TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Czy nowe technologie wychowują dzieci Millenialsów?

Wśród współczesnych rodziców znajduje się coraz więcej „heavy userów” nowych technologii. Aż 76% tzw. Rodziców New Tech korzysta z serwisów społecznościowych, na których mogą swobodnie wymieniać się poglądami i informacjami parentingowymi.
O autorze
1 min czytania 2016-04-19

Zaś 57% z nich korzysta z aplikacji mobilnych związanych z rodzicielstwem. Nowe technologie biorą coraz większy udział w wychowaniu dzieci.

Według badania Grupy On Board Think Kong przeprowadzonego przez SW Research pt.: „Czy nowe technologie wychowują dzieci Millenialsów? Rodzic konsument. Postawy i priorytety”1, co piąty Polak należy do grupy Rodziców New Tech. To segment, który najczęściej wykorzystuje nowe technologie w wychowywaniu dzieci. Aż 57% Rodziców New Tech korzysta z aplikacji mobilnych związanych z rodzicielstwem (m.in. z internetowych porównywarek cenowych), a 84% interesuje się nowinkami i gadżetami.

Co więcej, Rodzice New Tech to aktywni użytkownicy Internetu. 76% z nich korzysta z serwisów społecznościowych dedykowanych rodzicom, gdzie aktywnie tworzą nowe treści, a także czerpią z nich informacje. Dla przykładu 64% Rodziców New Tech przegląda treści na blogach parentingowych.

– Dynamiczny rozwój nowych technologii i rosnące zainteresowanie nimi stanowią dziś olbrzymi potencjał dla komunikacji niemal każdego sektora, w tym oczywiście również dla marek dziecięcych. Rośnie też rola Internetu, który jest dziś miejscem wymiany poglądów i wiedzy współczesnych rodziców, z którego producenci powinni na bieżąco czerpać informacje o swoich konsumentach. – mówi Marta Jaskulska, Strateg Marek agencji On Board PR Ecco Network.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing