Paweł Sikora swoją karierę zawodową zaczynał w mediach m.in. będąc wydawcą strony głównej portalu Wprost.pl oraz dziennikarzem w tygodniku „Wprost”. Następnie pracował w agencji Partner of Promotion, gdzie zajmował się współobsługą biura prasowego Union Investment TFI oraz współpracował przy realizacji projektów dla takich klientów, jak Moët Hennessy, SEGRO, Ghelamco, PolskiBus.com i Liebherr. Od 2013 roku związany był z grupą firm Mokate, realizując projekty z zakresu PR-u korporacyjnego i produktowego. Paweł Sikora jest absolwentem dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim.
ZM Henryk Kania to wiodący producent wyrobów wędliniarskich oraz mięsa konfekcjonowanego w Polsce. Firma została założona w 1990 roku w regionie o XIX-wiecznej tradycji rzemiosła masarskiego, gdzie od lat skupiał się przemysł mięsny. Zakłady Henryk Kania oferują szeroki wachlarz produktów z obszaru marek własnych i prywatnych. Głównymi odbiorcami jej produktów są sieci handlowe w kraju i za granicą, m.in. Auchan, Biedronka, Carrefour, Delikatesy Centrum, E-Leclerc, Intermarche, Kaufland, Lidl, Makro, Netto oraz Żabka.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Od marca 2012 roku akcje ZM Henryk Kania są notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.