“Adresujemy marzenia” - pierwsza telewizyjna kampania serwisu Otodom

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
“Adresujemy marzenia” - pierwsza telewizyjna kampania serwisu Otodom

Wczoraj ruszyła kampania wizerunkowa najpopularniejszego polskiego serwisu z ogłoszeniami nieruchomości.

To pierwsza w 10-letniej historii serwisu kampania telewizyjna. Przygotowano trzy spoty, które będą ukazywać się w kolejnych tygodniach kwietnia i maja. Mediaplan kampanii obejmuje ogólnopolskie i tematyczne kanały tv a także nośniki outdorowe w największych miastach oraz internet. Kreacje pojawią się w sieci reklamowej Google, a video będzie można obejrzeć w serwisach YouTube i Facebook.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Historie przedstawione w spotach nawiązują do hasła przewodniego marki “Adresujemy marzenia”. Ich bohaterowie marząc kreują swój świat i znajdują miejsce do realizacji tych marzeń. Swoje poszukiwania zaczęli od wyszukiwarki Otodom, gdzie wpisywali zapytania o “dom pod lasem” czy “mieszkanie z tarasem”.

Ponad 200 000 osób każdego dnia poszukuje w serwisie swojego wymarzonego mieszkania lub domu, aż 35 procent użytkowników robi to korzystając z mobilnej strony lub aplikacji. Codziennie pojawia się średnio 6000 nowych ofert. Serwis należący do Naspers Classifieds zajmuje pierwsze miejsce wśród stron specjalizujących się w ogłoszeniach sprzedaży i wynajmu nieruchomości (Megapanel, grudzień 2015).

Za koncepcję kreatywną i realizację odpowiada agencja Unlimited, dom produkcyjny Propeller, studio Badi Badi oraz Efektura. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Universal McCann.

Pierwszy ze spotów poniżej:

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij