TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Havas Media Group z nowym Digital Business Development Directorem

Bartosz Sikora obejmie od 1 lipca 2016 r. stanowisko Digital Business Development Directora w agencji mediowej Havas Media Group, zastępując Roberta Bernaciaka.
O autorze
1 min czytania 2016-04-19

Bartosz Sikora w branży mediowej pracuje od blisko 10 lat. Od 2008 r. związany był z agencją Mindshare Poland, gdzie na stanowisku Director, Invention odpowiadał za realizację kampanii łączących najnowsze trendy i kanały komunikacji digitalowej. Wcześniej, w ramach działu Client Leadership, zajmował się planowaniem i zakupem mediów oraz doradztwem strategicznym. Podczas pracy w Mindshare Poland, Bartosz pracował m.in. dla takich marek jak: Ford, Heinz, Groupe SEB (Tefal, Rowenta, Krups), Volvo, Castrol, United International Pictures, Nike, Virgin Mobile, Maspex, Unilever, Ubisoft, Lufthansa czy DB Schenker.

Wcześniej, Bartosz związany był z domem mediowym OMD oraz agencją ARBO Media Poland. Dla swoich klientów zdobył kilka prestiżowych nagród oraz wyróżnień, m.in. MIXX Awards w kategorii „Branded Content” za kampanię dla marki Tefal „Kuchenne Crash Testy”. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Marketing.

– Bartek to osoba, która lubi szukać nowych rozwiązań, a co najważniejsze, ma odwagę proponować je klientom, a następnie w pełni realizować. Duże, ponad 10 letnie doświadczenie w branży oraz doskonała orientacja w rynku i pasja związana ze światem komunikacji, wszelkimi nowinkami, technologiami i trendami sprawiają, że Bartek jest idealnym kandydatem na to stanowisko. Jego talent, doświadczenie i umiejętności świetnie wpisują się również w naszą wizję budowania pozycji Havas Media Group, jako lidera w tworzeniu „meanigful connections” między konsumentami a markami – powiedziała Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group.

Bartosz Sikora w Havas Media Group obejmie stanowisko Digital Business Development Directora, a do jego obowiązków będą należały działania z zakresu new business, strategii i rozwoju digital oraz edukacja klientów na polu nowoczesnych rozwiązań i technologii mediowych. Bartek zastąpi także Roberta Bernaciaka w zespole Board of Directors.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj