Havas Media Group z nowym Digital Business Development Directorem

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Havas Media Group z nowym Digital Business Development Directorem

Bartosz Sikora obejmie od 1 lipca 2016 r. stanowisko Digital Business Development Directora w agencji mediowej Havas Media Group, zastępując Roberta Bernaciaka.

Bartosz Sikora w branży mediowej pracuje od blisko 10 lat. Od 2008 r. związany był z agencją Mindshare Poland, gdzie na stanowisku Director, Invention odpowiadał za realizację kampanii łączących najnowsze trendy i kanały komunikacji digitalowej. Wcześniej, w ramach działu Client Leadership, zajmował się planowaniem i zakupem mediów oraz doradztwem strategicznym. Podczas pracy w Mindshare Poland, Bartosz pracował m.in. dla takich marek jak: Ford, Heinz, Groupe SEB (Tefal, Rowenta, Krups), Volvo, Castrol, United International Pictures, Nike, Virgin Mobile, Maspex, Unilever, Ubisoft, Lufthansa czy DB Schenker.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wcześniej, Bartosz związany był z domem mediowym OMD oraz agencją ARBO Media Poland. Dla swoich klientów zdobył kilka prestiżowych nagród oraz wyróżnień, m.in. MIXX Awards w kategorii „Branded Content” za kampanię dla marki Tefal „Kuchenne Crash Testy”. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Marketing.

– Bartek to osoba, która lubi szukać nowych rozwiązań, a co najważniejsze, ma odwagę proponować je klientom, a następnie w pełni realizować. Duże, ponad 10 letnie doświadczenie w branży oraz doskonała orientacja w rynku i pasja związana ze światem komunikacji, wszelkimi nowinkami, technologiami i trendami sprawiają, że Bartek jest idealnym kandydatem na to stanowisko. Jego talent, doświadczenie i umiejętności świetnie wpisują się również w naszą wizję budowania pozycji Havas Media Group, jako lidera w tworzeniu "meanigful connections" między konsumentami a markami – powiedziała Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group.

Bartosz Sikora w Havas Media Group obejmie stanowisko Digital Business Development Directora, a do jego obowiązków będą należały działania z zakresu new business, strategii i rozwoju digital oraz edukacja klientów na polu nowoczesnych rozwiązań i technologii mediowych. Bartek zastąpi także Roberta Bernaciaka w zespole Board of Directors.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij