Piaggio i Vespa wybrały agencję Social Media

Agencja interaktywna WebTalk wygrała przetarg na obsługę marek Vespa i Piaggio w mediach społecznościowych w Polsce.
O autorze
1 min czytania 2016-04-20

Od pierwszego kwietnia ruszają polskie profile facebookowe legendarnych skuterów Vespa i Piaggio. Uruchamia je spółka Inter Cars SA, wyłączny importer tych marek w naszym kraju. Do obsługi profili i prowadzenia związanych z nimi działań reklamowych Inter Cars wybrało warszawską agencję interaktywną WebTalk. Za projekt ze strony agencji odpowiada account manager Adam Skrzypek, i junior account executive Adam Augustynowicz.

– Zdecydowaliśmy się na współpracę z WebTalk, ponieważ agencja wyróżniła się na tle konkurencji ciekawą linią kreatywną i koncepcjami oddającymi ducha marki – mówi Rafał Wiśniewski z Inter Cars SA, szef marek Piaggio i Vespa. 

– Mamy nie tylko wieloletnie doświadczenie w działaniach komunikacyjnych dla marek z branży motoryzacyjnej, ale też wiele osób w zespole WebTalk, które są prywatnie pasjonatami dwóch kółek. Jesteśmy przekonani, że przełoży się to na świetną współpracę i kreatywną komunikację, która będzie pozytywnie zaskakiwać polskich fanów Piaggio i Vespy – zapowiada Michał Dunin, dyrektor zarządzający WebTalk.  

Inter Cars SA to dla WebTalk kolejny klient z branży motoryzacyjnej dla którego Agencja prowadzi  działania z zakresu digital. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj