Piaggio i Vespa wybrały agencję Social Media

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Piaggio i Vespa wybrały agencję Social Media

Agencja interaktywna WebTalk wygrała przetarg na obsługę marek Vespa i Piaggio w mediach społecznościowych w Polsce.

Od pierwszego kwietnia ruszają polskie profile facebookowe legendarnych skuterów Vespa i Piaggio. Uruchamia je spółka Inter Cars SA, wyłączny importer tych marek w naszym kraju. Do obsługi profili i prowadzenia związanych z nimi działań reklamowych Inter Cars wybrało warszawską agencję interaktywną WebTalk. Za projekt ze strony agencji odpowiada account manager Adam Skrzypek, i junior account executive Adam Augustynowicz.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Zdecydowaliśmy się na współpracę z WebTalk, ponieważ agencja wyróżniła się na tle konkurencji ciekawą linią kreatywną i koncepcjami oddającymi ducha marki – mówi Rafał Wiśniewski z Inter Cars SA, szef marek Piaggio i Vespa. 

– Mamy nie tylko wieloletnie doświadczenie w działaniach komunikacyjnych dla marek z branży motoryzacyjnej, ale też wiele osób w zespole WebTalk, które są prywatnie pasjonatami dwóch kółek. Jesteśmy przekonani, że przełoży się to na świetną współpracę i kreatywną komunikację, która będzie pozytywnie zaskakiwać polskich fanów Piaggio i Vespy – zapowiada Michał Dunin, dyrektor zarządzający WebTalk.  

Inter Cars SA to dla WebTalk kolejny klient z branży motoryzacyjnej dla którego Agencja prowadzi  działania z zakresu digital. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij