Rusza nowe studio produkcyjne TVN – TVN Emotion Studio

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Rusza nowe studio produkcyjne TVN – TVN Emotion Studio

Grupa TVN uruchamia TVN Emotion Studio odpowiedzialne za rozwój, produkcję i dystrybucję unikatowych treści digitalowych dedykowanych takim platformom jak player.pl, aplikacjom mobilnym oraz social mediom.

W konsekwencji ogromnego sukcesu pierwszych własnych produkcji player.pl, Grupa TVN robi kolejny krok w poszerzaniu swoich kompetencji w zakresie produkcji digitalowych i tworzenia  treści  dopasowanych do większości kanałów dystrybucji. W ciągu najbliższego roku TVN Emotion Studio wyprodukuje ponad 100 godzin materiału, na który złoży się między innymi 6 własnych produkcji player.pl, a wśród nich serial dokumentalny „(L)egenda”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Christian Anting, członek zarządu TVN ds. digital i e-commerce powiedział: „Stworzenie studia kreatywno-produkcyjnego stanowi naszą odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie użytkowników platform online na jakościowe produkcje video. Dzięki tej decyzji będziemy w jeszcze skuteczniejszy sposób angażować widzów oferując im doskonałe, zróżnicowane rodzime produkcje, których poszukują na platformie player.pl. Jednocześnie dzięki działalności TVN Emotion Studio zapewnimy klientom pełną obsługę w obszarze serwisów społecznościowych, znacznie poszerzając kompetencje Grupy TVN w tym zakresie”. 

Prezesem TVN Emotion Studio został Piotr Namura-Ochalski, związany z Grupą TVN od 14 lat. Piotr Namura-Ochalski pracował wcześniej w dziale Programmingu stacji, współtworzył player.pl oraz zarządzał środowiskiem on-line Grupy TVN.

Dyrektorem kreatywnym TVN Emotion Studio został Radek Kotapka – do tej pory związany z agencjami reklamowymi, nagrodzony podczas wielu festiwali kreatywnych m.in. Cannes Lions, Epica, Effie. Ostatnio zajmował stanowisko Executive Creative Director w Young & Rubicam, pracował również w agencjach reklamowych, takich jak Saatchi&Saatchi, Saatchi&Saatchi Buenos Aires, 180heartbeats + Jung von Matt. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij