Działania marketingowe obejmują szeroko zakrojoną kampanię w TV, radiu, digitalu, OOH i są wsparte aktywnościami PR oraz komunikacją we własnych mediach Wizz Air (na stronie www, mobile’u, newsletterze oraz social mediach).
Kampaniach skupia się nie tylko na budowaniu wizerunku marki, ale również wsparciu sprzedażowym, m. in. wykorzystując działania perfromance’owe realizowane przez zespół Resolution Media.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Przypomnijmy, na rynku polskim PHD Media Direction pracuje dla Wizz Aira od ponad 11 lat i od dwóch lat koordynuje działania mediowe w całym regionie EMEA.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024