PHD Media Direction z nową kampanią Wizz Ar na ponad 15 rynkach

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
PHD Media Direction z nową kampanią Wizz Ar na ponad 15 rynkach

12 kwietnia ruszyła kampania Wizz Air na kilkunastu europejskich rynkach. Kampania rozpoczęła się jednodniową promocją „Co drugie miejsce za pół ceny” , a od 15 kwietnia jest kontynuowana pod nowymi hasłami: „Wiele smaków. Jeden Wizz Air”, „Wielu znajomych. Jeden Wizz Air”.

Działania marketingowe obejmują szeroko zakrojoną kampanię w TV, radiu, digitalu, OOH i są wsparte aktywnościami PR oraz komunikacją we własnych mediach Wizz Air (na stronie www, mobile’u, newsletterze oraz social mediach).

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampaniach skupia się nie tylko na budowaniu wizerunku marki, ale również wsparciu sprzedażowym, m. in. wykorzystując działania perfromance’owe realizowane przez zespół Resolution Media.

Przypomnijmy, na rynku polskim PHD Media Direction pracuje dla Wizz Aira od ponad 11 lat i od dwóch lat koordynuje działania mediowe w całym regionie EMEA.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij