SALESTUBE nową spółką w Group One

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
SALESTUBE nową spółką w Group One

GROUP ONE stworzyła nową strukturę - SALESTUBE - pierwszą w Polsce spółkę zajmującą się tak kompleksową obsługą biznesów ecommerce. “SALESTUBE to połączenie najsilniejszych kompetencji performance marketingowych, z których znane jest Value Media, z budową i optymalizacją sklepów ecommerce.

To także doradztwo biznesowe, na które Klient może liczyć na każdym etapie rozwoju swojej firmy.” - komentuje Marek Żołędziowski – CEO GROUP ONE.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Nowa spółka powstała z połączenia 2LM oraz We Love Digital. 2LM specjalizowała się w tworzeniu i wdrażaniu rozwiązań w obszarze ecommerce (Group One w listopadzie ub.r. przejęła pakiet większościowy tej spółki). Na jej czele stał Maciej Idzikowski, założyciel i wieloletni Prezes Neo24.pl, jednego z największych sklepów ecommerce w Polsce. Z kolei We Love Digital odpowiadała za performance’owe kampanie klientów Value Media.

Nowa firma zatrudnia 80 osób, a szefem połączonych firm jest Kamil Wiszowaty, dotychczasowy prezes We Love Digital.

- Nowa spółka to odpowiedź na potrzeby Klientów, którzy dotychczas musieli korzystać z usług kilku firm. Zintegrowanie tych dwóch spółek da nam przewagę w tworzeniu unikalnych rozwiązań dla naszych Klientów i jeszcze skuteczniejszą realizację celów biznesowych. Obie spółki tworzone były przez doświadczonych managerów, których kompetencje doskonale się uzupełniają. - komentuje Kamil Wiszowaty, szef struktury SALESTUBE.

Zintegrowana struktura będzie działać w modelu End-2-End. Dzięki temu portfolio usług będzie obejmować działania wspierające rozwój e-biznesu na każdym etapie. Od przygotowania projektu i zaplecza technologicznego, przez działania marketingowe, magazynowanie i logistykę, po obsługę procesu posprzedażowego.

- Znamy ecommerce od podszewki. Dzięki temu możemy klientowi pomagać nie tylko w obszarze marketingu, ale być jego doradcą w biznesie. - komentuje Maciej Idzikowski, Bussiness Intelligence Director, wieloletni Prezes Neo24.pl.

Na czele SALESTUBE stanie Kamil Wiszowaty, którego w zarządzaniu spółką będzie wspierać Maciej Idzikowski, Bussiness Intelligence Director i Sylwia Chmielewska, Chief Operation Officer. Specjaliści z SALESTUBE pracują m.in. dla takich Klientów jak.: LOT, TUI, Nazwa.pl, Idea Bank, Tchibo, Castorama, Fera.pl, PKO Bank Polski, L’Oreal czy Netia.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij