Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Najnowsza wiedza z zakresu SEO i content marketingu, międzynarodowi prelegenci, praktyczne warsztaty i nieograniczony relaks w Termach Bania – upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Red8 wygrała konkurs. Startuje kampania FFiL Śnieżka SA

Red8 Advertising wygrała zorganizowany przez FFiL Śnieżka SA konkurs na przygotowanie koncepcji komunikacji dla marki Śnieżka. Właśnie startuje kampania pod hasłem „Śnieżka Satynowa. Sprawdza się w każdej roli”, której głównym elementem jest przygotowany przez agencję spot telewizyjny z udziałem...
O autorze
1 min czytania 2016-04-21

…scenografa filmowego, przedstawiającego zalety farb Śnieżka Satynowa w pracy i w domu.

Red8 Advertising przygotowała spot telewizyjny w 3 wersjach: 30-sekundowej oraz dwóch wersjach 15-sekundowych, prezentujących najważniejsze cechy produktu: satynową delikatność i wyjątkową trwałość. Spoty będą emitowane w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych przez cały sezon prac remontowo-budowlanych.

Bohaterem spotu jest scenograf filmowy opowiadający o kulisach swojej pracy oraz istotnej roli farb na planie filmowym. Przy wyborze odpowiednich farb zwraca on uwagę nie tylko na walory estetyczne, to w jaki sposób kolor tworzy atmosferę i klimat przy kręceniu delikatnych, romantycznych scen, ale również na trwałość, która pomaga farbom przetrwać nawet najbardziej wymagające sceny akcji. Farba sprawdza się nie tylko przy przygotowywaniu scenografii filmowych, ale również w domu, w którym wracającego z pracy scenografa witają dzieci.

Agencja będzie również odpowiedzialna za przygotowanie kreacji reklam prasowych, które pojawią się w prasie wnętrzarskiej i kobiecej.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wsparciem kampanii telewizyjnej i prasowej będzie kampania w internecie oraz działania marketingowe w punktach sprzedaży.

Za produkcję spotu telewizyjnego odpowiada Propeller Film.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Maxus Polska.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się