TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

The Addictives – nowy, silny gracz na rynku agencji

The Addictives to agencja komunikacji marek, która w jednym miejscu łączy kompetencje budowania strategii, kreacji, działań PR ze skutecznością e-commerce i wykorzystywaniem nowoczesnych technologii. To pierwsza tego typu agencja na polskim rynku.
O autorze
2 min czytania 2013-01-10

fot. zespół The Addictives

Firma jest spółką „parasolem” w grupie z faceADDICTED i Mobberry, a jej właścicielami są Anna Robotycka i Piotr Krauschar. The Addictives jest niezależną agencją szukającą nowych, uzależniających idei.

– Od dawna w faceADDICTED i Mobberry wychodziliśmy poza komunikację w mediach społecznościowych i mobile. Naszą przewagą konkurencyjną była umiejętność wykorzystywania technologii do działań marketingowych i odpowiednie jej opakowanie, wypromowanie. Naturalnym, kolejnym krokiem biznesowym było stworzenie struktury, która nie będzie szufladkowała nas w wąskich kategoriach i pozwoli na podanie Klientom kompleksowych, spójnych strategii promocji ich marek, której zwolennikami jesteśmy – mówi Piotr Krauschar, założyciel i Managing Partner.

– Jako zespół jesteśmy od siebie tak różni, jak różne są nasze specjalizacje. Mimo to, wszyscy mówimy jednym głosem! Przyświeca nam wspólna idea przetłumaczona na różne media – dodaje Anna Robotycka, założycielka i Chief Communications Officer w The Addictives.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na czele działów agencji stanęli eksperci w swoich dziedzinach – osoby od lat związane z branżą:

  • Anna Kostro – Strategy Director, odpowiada za strategię obecności online klientów agencji. Z Internetem związana zawodowo od 2004 roku, pracowała w czołowych agencjach interaktywnych w Polsce (m.in. K2, SMi, Ogilvy Poland).
  • Aleksander Frydrych, Creative Director – odpowiada za jakość konceptów i realizacji kreatywnych dla klientów agencji. Z reklamą związany jest od 2008 roku. Pracował w agencjach Change Integrated, Scholz & Friends, Leo Burnett i ARC Worldwide.
  • Mateusz Żdanko, Creative Director – odpowiada za jakość konceptów i realizacji kreatywnych dla klientów agencji. Z reklamą związany jest od 2005 roku. Pracował w Ogilvy Interactive, Leo Burnett i ARC Worldwide.
  • Agnieszka Nowak, PR Director – odpowiada za tworzenie i realizację strategii działań w zakresie PR dla klientów agencji. Z branżą PR związana jest od 2006 roku. Pracowała w czołowych agencjach marketingu internetowego (GoldenSubmarine, Netizens oraz OS3 multimedia), agencji Ciszewski Public Relations oraz mediach.
  • Michał Cortez, eCommerce Director, odpowiada za crossmediowe strategie i wdrożenia e-commerce dla klientów agencji. Związany był z największym projektem fashion e-commerce Polsce – ANSWEAR.com. Współtworzył również kanały sprzedaży internetowej dla sieci handlowej Sizeer (Grupa MIG) oraz dystrybutora marek Bench, Goorin Bros i Superdry. Krytyczny obserwator nowych trendów, którymi dzieli się ze swoimi fanami na www.facebook.com/iKomersiak.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Na zdjęciu od lewej: Agnieszka Nowak, PR Director, Mateusz Żdanko, Creative Director, Anna Robotycka, założyciel i Managing Partner, Michał Cortez, e-commerce Director, Piotr Krauschar, założyciel i Managing Partner, Aleksander Frydrych, Creative Director i Anna Kostro, Strategy Director

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Właściciele The Addictives:

Anna Robotycka, założycielka i Managing Partner, odpowiada za współzarządzanie agencją i merytoryczną jakość realizowanych przez nią projektów. Ma 9 lat doświadczenia w budowaniu i wdrażaniu strategii komunikacyjnych marek na rynkach europejskich oraz w mierzeniu ich efektywności. Była odpowiedzialna, m.in. za komunikację, PR oraz social media wszystkich marek AmRestu na 7 rynkach, w tym w USA i Rosji.

Piotr Krauschar, założyciel i Managing Partner, odpowiada za współzarządzanie agencją i techniczną jakość realizowanych przez nią projektów. Ekspert w zakresie interactive video & social media. Posiada 11 lat doświadczenia w branży Internet&TV. Jest właścicielem pierwszej w Polsce spółki zajmującej się produkcją i dystrybucją online video. W przeszłości był szefem jednej ze spółek o2 na stanowisku prezesa zarządu i ceo.