Oboje przeszli z Havas Worldwide Warsaw, gdzie od listopada 2013 odpowiadali za komunikację jednego z głównych klientów agencji – Orange. Wcześniej pracowali m.in. w Leo Burnett, Change Integrated, Kolle Rebbe Hamburg, Euro RSCG Warsaw oraz Euro RSCG New York.
Mają na swoim koncie kilkanaście nagród na polskich i międzynarodowych festiwalach, między innymi Grand Prix na festiwalu Golden Drum.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Doświadczenie Sylwii i Patryka obejmuje pracę dla wielu renomowanych marek, m.in. Peugeot, Suzuki, Canal+, Nestle, Unilever, Pernod Ricard, P&G, Reckitt Benckiser, Vichy, Hochland, Coca-Cola, Coty/Astor, Tele2, WWF, Amnesty International, Pekao, PKO BP, Provident, Simplus, Play, Link4, Tchibo czy Maspex.