TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Juliusz Strachota z Isobar Poland do Mint Media

Do zespołu agencji interaktywnej Mint Media dołączył Juliusz Strachota, który objął stanowisko Head of Creative.
O autorze
1 min czytania 2016-04-25

Strachota w ostatnim czasie był związany z Isobar Poland, gdzie zajmował stanowisko Senior Copywriter i Content Team Leader oraz odpowiadał za obsługę takich klientów, jak: Play, Siemens, Orbit czy Eurobank. Doświadczenie zawodowe zdobywał również w agencji Blueberry i Change Integrated. W reklamie pracuje od ponad 10 lat.

Nowy Head of Creative w Mint Media nadzoruje pracę działu kreacji dla klientów agencji, wśród nich – NaTurek, Perła, PKO Bank Polski i Freshmarket.

Dział kreacji to jeden z głównych trzonów Mint Media. Od początku działalności staramy się skupiać w nim kreatywne i nietuzinkowe osobowości, które wniosą do zespołu unikalną wartość – widoczną przede wszystkim dla naszych klientów. Juliusz do tych osób należy i z przyjemnością witamy go na pokładzie – komentuje Paweł Karaś, Prezes Mint Media.

Prywatnie Juliusz Strachota jest pasjonatem podróży do byłych republik ZSRR oraz autorem kilku powieści i tomów opowiadań. Miłośnik jamników – neofita.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj