Mówiąca butelka

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Mówiąca butelka

Bartek Jędrzejak, dziennikarz i prezenter TVN, został twarzą i ambasadorem pierwszej w Polsce ambientowej kampanii edukacyjnej w branży opakowaniowej – „Szkło jest wiecznie żywe”.

Jej celem jest zwiększenie świadomości społecznej w zakresie recyklingu szkła. Za całość działań odpowiedzialna jest organizacja non-profit Friends of Glass (Przyjaciele Szkła - facebook.com/friendsofglasspolska), której działania w Polsce koordynuje Ardagh Group – producent opakowań szklanych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Niestandardowy projekt zrealizowano w poznańskim sklepie Społem, gdzie do klientów przemawiała szklana butelka.  W intrygujący i zabawny sposób zachęcała ona do interakcji oraz sprawdzenia swojej wiedzy w zakresie segregacji, a także recyklingu opakowań szklanych. „Butelkowym głosem” był Bartek Jędrzejak, który zamienił szklany ekran na szklaną butelkę, nagradzając wszystkich, którzy przyłączyli się do zabawy. 

„Chwytając butelkę w dłoń nigdy o tym nie myślałem. O czym? Że mogli ją trzymać w rękach: Beatlesi, Królowa Elżbieta II, Rolling Stones czy moja sąsiadka, a to dlatego, że szkło można przetwarzać w nieskończoność. Od razu zdecydowałem, że przyłączam  się do wielkiej europejskiej akcji Friends of Glass.  Tym bardziej, że ekologia, choćby ze względu na wykonywany zawód, jest mi bardzo bliska. Szkło to najlepszy przyjaciel środowiska i najważniejsza jest tego świadomość. Ja w garażu mam specjalny pojemnik, do którego wrzucam szklane opakowania i raz w miesiącu odbiera je firma sortująca odpady. To takie proste i takie potrzebne” – mówi Bartek Jędrzejak. 

W ramach kampanii powstał film viralowy z udziałem ambasadora marki oraz klientów Społem, a także dwa teasery i materiały POS. Zaplanowano również działania public relations oraz aktywność w mediach społecznościowych. 

„Kampania wystartowała równocześnie w jedenastu europejskich krajach i jest odpowiedzią na wcześniej przeprowadzoną ankietę Omnibus, z której wynika, że nasza wiedza z zakresu recyklingu opakowań szklanych pozostawia wiele do życzenia” – informuje Barbara Maciałczyk z Ardagh Group, reprezentująca Friends of Glass w Polsce. - „Postanowiliśmy przypomnieć w nietypowy sposób, że szkło jest jedynym materiałem opakowaniowym, który można przetwarzać w nieskończoność bez utraty jego właściwości, a z butelki poddanej recyklingowy powstaje identyczne opakowanie. We wrześniu planujemy też kolejną odsłonę kampanii, tym razem w połączeniu z konkursem dla uczniów szkół gimnazjalnych”. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij