Burger King Polska S.A. na stałe z Open Media

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Burger King Polska S.A. na stałe z Open Media

Burger King Polska S.A. rozpoczął stałą współpracę z krakowską agencją public relations Open Media. Zadaniem agencji będzie realizacja spójnej strategii wizerunkowej marki Burger King w mediach ogólnopolskich i lokalnych.

W ramach współpracy Open Media będzie odpowiadać m.in. za komunikację otwarć nowych lokali, PR produktowy i komunikację korporacyjną, a także na bieżąco wspierać klienta w prowadzonych przez niego działaniach marketingowych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Spółka Burger King Polska S.A. powstała w 2014 w związku z niezwykle ambitnymi planami rozwoju marki Burger King w naszym kraju. Zadaniem spółki jest wzmocnienie obecności marki Burger King w Polsce i przyspieszenie ekspansji prowadzonej do tej pory przez dwóch franczyzobiorców, tj. Amrest i Autogrill. 

Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Wcześniej, od czerwca 2015 roku, obie firmy współpracowały projektowo.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij