TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Cyber Kids on Real z interaktywną platformą edukującą o uchodźstwie

Agencja Cyber Kids on Real stworzyła internetową platformę edukującą w zakresie tematyki uchodźstwa. Projekt zrealizowano dla Stowarzyszenia na Rzecz Integracji Społeczeństwa Wielokulturowego „Nomada”.
O autorze
1 min czytania 2016-04-29

Celem platformy o nazwie „Ulica Antakia” jest zwiększenie wiedzy Polaków na temat uchodźców z Bliskiego Wschodu, wyedukowanie na temat jego przyczyn i skutków oraz różnic kulturowych. W ramach projektu uruchomiono serwis ulicaantakia.com na którym możemy zobaczyć m.in. szereg krótkich filmów w estetyce „GIF”, których zadaniem jest przedstawienie problemów, z jakimi spotykają się uchodźcy.

„Ulica Antakia” to jedna z wielu ulic, która może znajdować się w każdym mieście na Bliskim Wschodzie. To symboliczna ulica , którą mieszkańcy muszą opuści , ponieważ zawitały na niej wojna i przemoc. Mieszkają przy niej różni bohaterowie, w większości muzułmanie, syryjska klasa średnia. – mówi Katarzyna Lorenz, CEO Cyber Kids on Real.

Ta symboliczna ulica posłużyła nam do opowiedzenia historii o jej mieszkańcach. Ma być elementem budującym emocjonalny pomost z drugim człowiekiem. Może nim być zwyczajna sfera obyczajowa: plany, uczucia, ulubione przedmioty osobiste, przyzwyczajenia, wszystko z czego z dnia na dzień niektórzy muszą zrezygnować. Dlatego, aby przybliżyć temat uchodźstwa, zdecydowaliśmy się na konwencję mocno osadzoną w popkulturze, która jest przyjazna w odbiorze i łatwa do identyfikacji w linii odbiorca – bohater. – dodaje Dominik Cymer, Dyrektor Kreatywny Cyber Kids on Real.

Platforma jest częścią szerszych działań edukacyjno-informacyjnych Stowarzyszenia na Rzecz Integracji Społeczeństwa Wielokulturowego „Nomada”, w ramach których powstały m.in. publikacje dla pracowników służby zdrowia, pomocy społecznej i placówek edukacyjnych z rekomendacjami do pracy z uchodźcami. Działania te są realizowane w ramach projektu „Marhaba – bo warto przekraczać różne granice” realizowanego razem z Muzułmańskim Centrum Kulturalno – Oświatowym we Wrocławiu oraz Dziennikiem Opinii Krytyki Politycznej, współfinansowanego w ramach programu „Obywatele dla demokracji” finansowanego z funduszy EOG.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Klient, w drodze rekomendacji, sam zgłosił się do agencji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing